Nedtelling til TUL, kontroll etc.

En uke til TUL, og som flere her skriver gruer jeg meg også nesten mer enn jeg gleder meg :nailbiting: Aldri hatt fått noen positiv beskjed der før, så klarer liksom ikke se for meg at det kan være bra nå heller, men håper noe innmari ❤️ Føler det er litt vinn eller forsvinn den dagen :nailbiting:

En uke til TUL, og som flere her skriver gruer jeg meg også nesten mer enn jeg gleder meg :nailbiting: Aldri hatt fått noen positiv beskjed der før, så klarer liksom ikke se for meg at det kan være bra nå heller, men håper noe innmari ❤️ Føler det er litt vinn eller forsvinn den dagen :nailbiting:
Krysser alt! Og har sikkelig troa ❤️

Huff, så forferdelig å måtte oppleve! Man teller jo ned og jo nærmere uke 12 man kommer, jo tryggere føler man seg. Men med sånne opplevelser blir det jo til at vi engster oss så mye mer! Jeg klarer nesten ikke å tenke så mye frem, men jeg håper og håper og føler likevel at det må et under til for at det skal gå bra, men hvorfor kan det ikke være vår tur nå? Tror ikke jeg klarer å senke skuldrene før etter uke 14, om vi kommer så langt. Og selv da føler jeg det er skummelt å glede seg for mye. Det er så synd at det er sånn når det er en tid vi egentlig skal nyte å være gravide :Heartred:Heartred Fikk høre det nettopp av et familiemedlem som vet: Er det ikke fint å være gravid? Det må du bare nyte nå. Dette familiemedlemmet kjenner historien vår, og jeg ble litt irritert. Det er så mye lettere sagt enn gjort, selv om jeg vet at det beste er å prøve å glede seg. For det er jo et under som skjer - bare at det MÅ gå bra for oss nå! :Heartred

Vi må bare prøve å tenke så positivt som mulig selv om det er innmari vanskelig til tider! Det er vår tur nå! Jeg går og tar akupunktur og akupunktøren er veldig god på å minne meg på å puste inn alle gode tanker og manifestere i hele meg at dette går bra og puste ut alle negative tanker og uro. Hjelper litt det synes jeg :)
Veldig tankeløst av familiemedlemmet ditt å komme med den kommentaren da, skjønner godt du reagerte på det!

6 dager til TUL

Andre tul i dag! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Tul nå snart ❤
Er så nervøs at jeg nesten kaster opp.
Sovet såå dårlig i natt. . :sorry:

Back
Topp