2 dager til tul. Begynner å bli supernervøs 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Aldri hatt fått noen positiv beskjed der før, så klarer liksom ikke se for meg at det kan være bra nå heller, men håper noe innmari 
Krysser alt! Og har sikkelig troaEn uke til TUL, og som flere her skriver gruer jeg meg også nesten mer enn jeg gleder megAldri hatt fått noen positiv beskjed der før, så klarer liksom ikke se for meg at det kan være bra nå heller, men håper noe innmari
Føler det er litt vinn eller forsvinn den dagen
![]()
Huff, så forferdelig å måtte oppleve! Man teller jo ned og jo nærmere uke 12 man kommer, jo tryggere føler man seg. Men med sånne opplevelser blir det jo til at vi engster oss så mye mer! Jeg klarer nesten ikke å tenke så mye frem, men jeg håper og håper og føler likevel at det må et under til for at det skal gå bra, men hvorfor kan det ikke være vår tur nå? Tror ikke jeg klarer å senke skuldrene før etter uke 14, om vi kommer så langt. Og selv da føler jeg det er skummelt å glede seg for mye. Det er så synd at det er sånn når det er en tid vi egentlig skal nyte å være gravideFikk høre det nettopp av et familiemedlem som vet: Er det ikke fint å være gravid? Det må du bare nyte nå. Dette familiemedlemmet kjenner historien vår, og jeg ble litt irritert. Det er så mye lettere sagt enn gjort, selv om jeg vet at det beste er å prøve å glede seg. For det er jo et under som skjer - bare at det MÅ gå bra for oss nå!
![]()

Tul nå snart ❤
Er så nervøs at jeg nesten kaster opp.
Sovet såå dårlig i natt. .![]()
Taakk!! Du også ❤Masse lykke til![]()
Tul nå snart ❤
Takk så mye, livredd for en ny exu. . Så krysser alt jeg har for at alt står bra til ❤Lykke til, tenker på deg!![]()
Andre tul i dag!![]()
Lykke til begge to!!Tul nå snart ❤