Nedtelling til TU, jordmor osv.

15 dager til obligatorisk TUL (etter inseminering) og 50 dager til TUL på Jordmorklinikken :)
 
13 dager til TUL, er da 7+0! :happy093

Er det flere her som vurderer enda en TUL rundt uke 12-13? Er bare biiittelitt nysgjerrig og håper inderlig at lille spiren blir værende :smiley-angelic001:Heartred
 
13 dager til TUL, er da 7+0! :happy093

Er det flere her som vurderer enda en TUL rundt uke 12-13? Er bare biiittelitt nysgjerrig og håper inderlig at lille spiren blir værende :smiley-angelic001:Heartred
Jeg skal på TUL når jeg er 6+5, så ganske likt som deg :) Og så til fastlegen når jeg er 8+3. Er usikker på veien videre etter det. Har vurdert en til TUL jeg også :oops: Når er den «ordinære» ultralyd? Er det den som er først i desember?
 
Jeg skal på TUL når jeg er 6+5, så ganske likt som deg :) Og så til fastlegen når jeg er 8+3. Er usikker på veien videre etter det. Har vurdert en til TUL jeg også :oops: Når er den «ordinære» ultralyd? Er det den som er først i desember?
Så spennende med TU :happy: Lykke til :love2

Har et spørsmål i forbindelse med den, tenker du å ta innvendig eller utvendig ultralyd?
Jeg er 6+4 neste uke, men har ikke bestilt noe enda på grunn av usikketheten :sorry:
 
Jeg skal på TUL når jeg er 6+5, så ganske likt som deg :) Og så til fastlegen når jeg er 8+3. Er usikker på veien videre etter det. Har vurdert en til TUL jeg også :oops: Når er den «ordinære» ultralyd? Er det den som er først i desember?

Den ordinære ultralyd er når du er 18-19 uker på vei, om jeg husker riktig? Det er fryktelig lenge å vente, hihi :oops::p
 
Skal til legen i midten av oktober :hilarious: Håper på å få en henvisning til TUL, da jeg egentlig ikke er så sikker på hvor langt jeg er på vei (pga uregelmessig mens). Hadde vært enklere å vite hva jeg har å forholde meg til :p
 
Så spennende med TU :happy: Lykke til :love2

Har et spørsmål i forbindelse med den, tenker du å ta innvendig eller utvendig ultralyd?
Jeg er 6+4 neste uke, men har ikke bestilt noe enda på grunn av usikketheten :sorry:
Jeg får henvisning til TUL pga det er prøverørsbarn :angelic: Regner med det er innvendig ultralyd. De skal sjekke at spiren har festet seg på riktig plass, at hjertet slår og evnt. hvor mange :rolleyes:
 
Jeg får henvisning til TUL pga det er prøverørsbarn :angelic: Regner med det er innvendig ultralyd. De skal sjekke at spiren har festet seg på riktig plass, at hjertet slår og evnt. hvor mange :rolleyes:
Tusen takk for svaret :happy: Samme her. Dette er mitt tredje ferskt forsøk. Jeg har fått time på offentlig 20. oktober, men det føles som en evighet :p
Lykke til med ultralyden! :love2
 
13 dager til TUL, er da 7+0! :happy093

Er det flere her som vurderer enda en TUL rundt uke 12-13? Er bare biiittelitt nysgjerrig og håper inderlig at lille spiren blir værende :smiley-angelic001:Heartred
Jeg skal også ta TUL ved 12-13 uker:) Hadde god erfaring med det sist, og det er fryktelig lenge å vente til OUL :confused:
 
Back
Topp