Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg skal på TUL når jeg er 6+5, så ganske likt som deg13 dager til TUL, er da 7+0!
Er det flere her som vurderer enda en TUL rundt uke 12-13? Er bare biiittelitt nysgjerrig og håper inderlig at lille spiren blir værende![]()
Så spennende med TUJeg skal på TUL når jeg er 6+5, så ganske likt som degOg så til fastlegen når jeg er 8+3. Er usikker på veien videre etter det. Har vurdert en til TUL jeg også
Når er den «ordinære» ultralyd? Er det den som er først i desember?
Lykke til 

Jeg skal på TUL når jeg er 6+5, så ganske likt som degOg så til fastlegen når jeg er 8+3. Er usikker på veien videre etter det. Har vurdert en til TUL jeg også
Når er den «ordinære» ultralyd? Er det den som er først i desember?
13 dager til TUL, er da 7+0!
Er det flere her som vurderer enda en TUL rundt uke 12-13? Er bare biiittelitt nysgjerrig og håper inderlig at lille spiren blir værende![]()
Håper på å få en henvisning til TUL, da jeg egentlig ikke er så sikker på hvor langt jeg er på vei (pga uregelmessig mens). Hadde vært enklere å vite hva jeg har å forholde meg til Jeg får henvisning til TUL pga det er prøverørsbarnSå spennende med TULykke til
Har et spørsmål i forbindelse med den, tenker du å ta innvendig eller utvendig ultralyd?
Jeg er 6+4 neste uke, men har ikke bestilt noe enda på grunn av usikketheten![]()
Regner med det er innvendig ultralyd. De skal sjekke at spiren har festet seg på riktig plass, at hjertet slår og evnt. hvor mange Det er jo kjempelenge tiiilDen ordinære ultralyd er når du er 18-19 uker på vei, om jeg husker riktig? Det er fryktelig lenge å vente, hihi![]()
Tusen takk for svaretJeg får henvisning til TUL pga det er prøverørsbarnRegner med det er innvendig ultralyd. De skal sjekke at spiren har festet seg på riktig plass, at hjertet slår og evnt. hvor mange
![]()
Samme her. Dette er mitt tredje ferskt forsøk. Jeg har fått time på offentlig 20. oktober, men det føles som en evighet 
Jeg skal også ta TUL ved 12-13 uker13 dager til TUL, er da 7+0!