Nedtelling til TU, jordmor osv.

18 dagar til TUL:happy: i grunn rutineultralyd etter utskrapning! Kanskje eg burde ringt å sei de blir uke 8 UL istede:pompus:. Elle så kan de vera ein gledelig overraskelse :angelic: fordelen med små sjukehus og faste gynekologer:Heartred
 
Da blir det TUL 14/10! :) Det blir godt å få den timen. Det er etter henvisning, så det er på sykehuset. Så 12 dager til!

Neste UL er privat 1. desember ❤️
Det er 8 uker og 4 dager til.
 
Jeg har bestilt time hos privatjordmor, er ikke før uke 9+4 (er nå uke 5) :( Koster 1000,- så har ikke kjempe lyst å bestille 2 stk :/

Ser det er mange som skal på TUL, får dere dette gratis hos legen/jordmor ? Eller er dette noe dere betaler for ?
Forstår noen her får dette dekket mtp ivf men dere andre ?
i mai gruppen snakket dem om at dette nå var ny ordning etter nye regler ? Noen som vet noe om dette ?
 
Jeg har bestilt time hos privatjordmor, er ikke før uke 9+4 (er nå uke 5) :( Koster 1000,- så har ikke kjempe lyst å bestille 2 stk :/

Ser det er mange som skal på TUL, får dere dette gratis hos legen/jordmor ? Eller er dette noe dere betaler for ?
Forstår noen her får dette dekket mtp ivf men dere andre ?
i mai gruppen snakket dem om at dette nå var ny ordning etter nye regler ? Noen som vet noe om dette ?
Jeg betaler dette fra egen lomme. Stortinget har vedtatt at man skal få tidligere ultralyd som et tilbud, men det tar nok tid før det blir praktisert. Det er det samme som med NIPT-testen. Vi rekker nok mest sannsynlig ikke den tidlige ultralyden vi blir tilbudt etterhvert..
 
Back
Topp