Nedtelling til tidlig ultralyd

Jaa det er så sant, men det skjer noe med deg når livet ofte er motgang etter motgang, man forventer nesten at det meste går galt. Håper så inderlig vi alle har friske barn :Heartpink
Hjernen kommer i katastrofemodus, har snakket mye med psykologen og terapeut om dette. Tar tid å trene opp/reroute synapsene i hjernen igjen. Jobber masse med det :bored:

Hjernen kommer i katastrofemodus, har snakket mye med psykologen og terapeut om dette. Tar tid å trene opp/reroute synapsene i hjernen igjen. Jobber masse med det :bored:
Ja det er jammen meg ikke enkelt, men veldig forståelig at man blir sånn når man er vant til motgang, man går i kamp modus, og skal forsvare seg hele tiden , selv om det aldri hjelpet noe som helst:arghh:

Trenger det å være noe galt hvis man blir satt tilbake? Jeg og ble satt tilbake 5 dager på siste ultralyd, men hadde forsinket eggløsning tror jeg, aner ikke fikk pos test 14 dager etter befruktningsdato
Jeg har blitt satt tilbake 7-10 dager med tre av barna mine. Fant ut at jeg har el på CD19-21, så siste gangene har jeg bare innstilt meg på det og sist ble jeg faktisk satt fram 2 dager ift hva jeg selv hadde beregna :)

Jeg har blitt satt tilbake 7-10 dager med tre av barna mine. Fant ut at jeg har el på CD19-21, så siste gangene har jeg bare innstilt meg på det og sist ble jeg faktisk satt fram 2 dager ift hva jeg selv hadde beregna :)
Det var godt å høre, da er det kanskje litt vanlig, det er jo ikke alltid enkelt å vite når befruktningen tar sted :joyful:

Er det noen som vet om kan kjøpe/får bilder fra TUL eller om vi kan ta noen bilder (etter undersøkelse) med telefonen?. Samboer får ikke vært med. :nailbiting:

Er det noen som vet om kan kjøpe/får bilder fra TUL eller om vi kan ta noen bilder (etter undersøkelse) med telefonen?. Samboer får ikke vært med. :nailbiting:

Vi fikk med 3 bilder. Tror det er ganske vanlig å få med bilder. Noen tar betalt for dem, men det varierer litt.

Back
Topp