Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meg også! Herregud så spennende med så mange på samme dag Masse lykke tilI morgen her også!
Jaa, det er skikkelig moro! Håper alle sammen får fine opplevelser!!Meg også! Herregud så spennende med så mange på samme dag Masse lykke til
Ja, vi krysser alt som krysses kanJaa, det er skikkelig moro! Håper alle sammen får fine opplevelser!!
Kjenner til følelsen, gruer meg skikkelig selv.2 dager.. Og jeg gruer meg sånn.. Please please please la alt være i orden
Å kjære deg, så ufattelig leit Hva skal man si er de helt sikre?Jeg hadde tidlig ultralyd i dag. 13+3 på vei... Vi fikk se en sprellende baby men den har mest sannsynlig en kromosomfeil med flere avvik baby er dessverre ikke levedyktig etter fødsel... jeg har ikke ord og er knust. Denne dagen ble ikke som vi hadde trodd og veien videre nå er å dra tilbake til sykehuset i løpet av uka for å starte en utenkelig prosess...
Neeei Så utrolig trist og vondt.. Skal de ta noen tester for å være sikre?Jeg hadde tidlig ultralyd i dag. 13+3 på vei... Vi fikk se en sprellende baby men den har mest sannsynlig en kromosomfeil med flere avvik baby er dessverre ikke levedyktig etter fødsel... jeg har ikke ord og er knust. Denne dagen ble ikke som vi hadde trodd og veien videre nå er å dra tilbake til sykehuset i løpet av uka for å starte en utenkelig prosess...