Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker på degI morgen skal det skje. Jeg er egentlig bare helt tom inni meg. Greier ikke å forholde meg til at nå skjer det. Spørs vel om følelsene kommer i morgen da.
Inne og sniker fra prøverommet, kun for å sjekke hvordan det går med deg masse masse lykke til, håper begge vokser og gror godt2 timer…
Hvordan har det gått med deg i dag?2 timer…
Begge har vokst fint! Sjokk har nesten tatt igjen Vantro, så var nok litt feilmargin sist- akkurat slik hun sa det kunne være. Og fine hjerteslag på begge. Og alt tyder på at de er varianten med lavest risiko- altså mest mulig separat.Hvordan har det gått med deg i dag?
Så fantastisk! satt nettopp å snoka på ul tråden å ser at du har lagt ut der håper virkelig det går veien for degBegge har vokst fint! Sjokk har nesten tatt igjen Vantro, så var nok litt feilmargin sist- akkurat slik hun sa det kunne være. Og fine hjerteslag på begge. Og alt tyder på at de er varianten med lavest risiko- altså mest mulig separat.