Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende og nervepirrende! Veldig fristende å bestille en tidligere ultralyd her, synes det er vanskelig å vente til uke 8!10 dager igjen til TUL. Da kommer jeg til å være 6 + 0. Er spent på hva vi kommer til å se så tidlig
Sååå spennende, allerede på fredag! Jeg vil høre alt om hvordan det går!Jeg ble så giret av denne posten her så jeg ringte inn til en gynekolog og fikk time på fredag. Veldig spent på om de ser noe, men det står at de fremfører tidlig ultralyd fra og med 5+3. Og jeg er ganske sikker på at jeg er det da. Så vi får se!
Jeg skal oppdatereSååå spennende, allerede på fredag! Jeg vil høre alt om hvordan det går!
Jeg har for første gang ringt til gyn for å spørre etter ultralyd, og de skulle ha 1250kr… synes det er sykt dyrt selv, men dette er mest sannsynligvis mitt siste svangerskap så da gjør det ingenting. Og vi trenger ikke bruke penger på noe mer ekstra til denne som kommer, så jeg tenkte at da gjør det ikkenoe..Bestilte dere privat eller fikk dere tul gjennom lege/jordmor? vil gjerne på tul selv, men syns det er blitt så dyrt
Jeg har bestilt privat, koster 800kr der jeg bestilte, synes det var en ok pris å betale. Sikkert lite tilbud hvis man ikke bor sentralt tror jeg.Bestilte dere privat eller fikk dere tul gjennom lege/jordmor? vil gjerne på tul selv, men syns det er blitt så dyrt
800kr var billig, nærmeste her er 1500-2000kr. Må kjøre 1,5t til nærmeste ogsåJeg har bestilt privat, koster 800kr der jeg bestilte, synes det var en ok pris å betale. Sikkert lite tilbud hvis man ikke bor sentralt tror jeg.
Ikke sant, ligger på rundt 1500-2000kr her for tul Dette er også mitt siste svangerskap, så det er jo sant det du sier at det ikke gjør noe Bli bare den ene gangen med privatJeg skal oppdatere
Jeg har for første gang ringt til gyn for å spørre etter ultralyd, og de skulle ha 1250kr… synes det er sykt dyrt selv, men dette er mest sannsynligvis mitt siste svangerskap så da gjør det ingenting. Og vi trenger ikke bruke penger på noe mer ekstra til denne som kommer, så jeg tenkte at da gjør det ikkenoe..
Fantastisk!! YaaayVært på det i dag, og jeg fikk ny termin 1.mai. Så ikke hjerteslag enda, men han sa det var for tidlig og at det så veldig bra ut. Og den vokser jo tydeligvis bra, så jeg er fornøyd