Nedtelling til tidlig ultralyd

Leche

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Maisløyfene 2024
Starter nedtellingen til tidlig ultralyd her.
3 uker igjen her!! Kan nesten ikke vente!

Skal på TUL om 13 dager. (7+1). Er så redd for at de ikke skal finne noe. Men forhåpentligvis går det bra, og jeg kan begynne å glede meg på ordentlig :-)

Med forbehold om at den ultrasvake streken min som forhåpentligvis blir sterkere, så har jeg bestilt time til privat ultralyd 22. sept. Per nå er jeg 11 dpo og 4+3 :) Eggløsning var nesten 3 uker etter første dag i siste menso_O

Jeg ble så giret av denne posten her så jeg ringte inn til en gynekolog og fikk time på fredag. Veldig spent på om de ser noe, men det står at de fremfører tidlig ultralyd fra og med 5+3. Og jeg er ganske sikker på at jeg er det da. Så vi får se!

10 dager igjen til TUL. Da kommer jeg til å være 6 + 0. Er spent på hva vi kommer til å se så tidlig :happy:
Så spennende og nervepirrende! Veldig fristende å bestille en tidligere ultralyd her, synes det er vanskelig å vente til uke 8!

Jeg ble så giret av denne posten her så jeg ringte inn til en gynekolog og fikk time på fredag. Veldig spent på om de ser noe, men det står at de fremfører tidlig ultralyd fra og med 5+3. Og jeg er ganske sikker på at jeg er det da. Så vi får se!
Sååå spennende, allerede på fredag! Jeg vil høre alt om hvordan det går!

Bestilte dere privat eller fikk dere tul gjennom lege/jordmor? :love017 vil gjerne på tul selv, men syns det er blitt så dyrt o_O

Sååå spennende, allerede på fredag! Jeg vil høre alt om hvordan det går!
Jeg skal oppdatere :Heartred

Bestilte dere privat eller fikk dere tul gjennom lege/jordmor? :love017 vil gjerne på tul selv, men syns det er blitt så dyrt o_O
Jeg har for første gang ringt til gyn for å spørre etter ultralyd, og de skulle ha 1250kr… synes det er sykt dyrt selv, men dette er mest sannsynligvis mitt siste svangerskap så da gjør det ingenting. Og vi trenger ikke bruke penger på noe mer ekstra til denne som kommer, så jeg tenkte at da gjør det ikkenoe..:)

Jeg har bestilt privat, koster 800kr der jeg bestilte, synes det var en ok pris å betale. Sikkert lite tilbud hvis man ikke bor sentralt tror jeg.

Jeg skal oppdatere :Heartred

Jeg har for første gang ringt til gyn for å spørre etter ultralyd, og de skulle ha 1250kr… synes det er sykt dyrt selv, men dette er mest sannsynligvis mitt siste svangerskap så da gjør det ingenting. Og vi trenger ikke bruke penger på noe mer ekstra til denne som kommer, så jeg tenkte at da gjør det ikkenoe..:)
Ikke sant, ligger på rundt 1500-2000kr her for tul :p Dette er også mitt siste svangerskap, så det er jo sant det du sier at det ikke gjør noe :) Bli bare den ene gangen med privat :)

25 dager til.
Må dra til en litt dyrere, da jeg opplevde MA sist og ikke klarer tanken på å gå inn i det samme rommet - selv om de er billigere.

Åh, jeg har så lyst til å ta en titt selv! Men er så dyrt, at tror jeg må smøre meg med tålmod til vanlig tul på sykehuset :dance018 Blir så nysgjerrig på hvor mange som ligger inni der og alt:laughing002
Lykke til til dere som skal, så spennende! Tenk at det er like spennende hver gang:hilarious:

Jeg endret datoen for tidlig ultralyd til en uke tidligere, om to uker! Blir jo helt gal snart, vil bare se at jeg faktisk er gravid, tiden går så sakte!!!

Har sendt forespørsel om time til tidlig ultralyd!!! Oooomg, trodde egentlig ikke jeg kom til å gjøre det ettersom det er så dyrt og nå får man jo en tul fra det offentlige. Men jeg snakket med samboeren min og han sa så fint at hvis dette er noe jeg ønsker/trenger så er det andre steder vi kan spare inn de pengene:Heartpink Kjempespent på dato nå, har bedt om å få time den uka jeg er 8 uker på vei! Forrige svangerskap var jeg på tul i uke 8 og 12 og det var helt magisk :love7

Back
Topp