Nedtelling til tidlig ultralyd

Ja med guttungen hadde jeg også første TUL når jeg var 12+6. Falt meg liksom ikke inn at det var vits å sjekke før :p Var generelt lite bekymret for noe som helst i det svangerskapet. Nå tok vi TUL i uke 9 siden vi mista i uka 8 sist. Men hadde sikkert ikke tatt UL før uke 12 om jeg ikke hadde mistet før tror jeg. Og er jo mange som ikke har så mange symptomer :happy: Satser på at dette går bra for oss begge :Heartred
Når jeg tenker meg om, så hadde daværende fastlege ultralydapparat. Så fikk en sniktitt der i uke 9 eller noe, og så at baby levde. Så kan være derfor jeg holdt ut. Har helt glemt det jeg. For å vente helt til 18/19 må ha vært sykt lenge. Haha.
Får bare håpe at det går bra med oss alle ❤️ sist svangerskap betalte vi for privat tul I uke 10. Og det var vi glad for, for sambo fikk da være med. Men innen vi skulle på oul, så hadde koronaen tatt kontrollen på landet. Så det ble aleine. Så da var vi så glade for at han fikk være med den gangen, så lenge han ikke fikk være med på noe annet. Kun fødselen liksom

Når jeg tenker meg om, så hadde daværende fastlege ultralydapparat. Så fikk en sniktitt der i uke 9 eller noe, og så at baby levde. Så kan være derfor jeg holdt ut. Har helt glemt det jeg. For å vente helt til 18/19 må ha vært sykt lenge. Haha.
Får bare håpe at det går bra med oss alle ❤️ sist svangerskap betalte vi for privat tul I uke 10. Og det var vi glad for, for sambo fikk da være med. Men innen vi skulle på oul, så hadde koronaen tatt kontrollen på landet. Så det ble aleine. Så da var vi så glade for at han fikk være med den gangen, så lenge han ikke fikk være med på noe annet. Kun fødselen liksom
Har faktisk en venninde som ventet helt til OUL med første ungen sin :playful: Det hadde aldri jeg klart. Men er jo supert at alle skal få TUL i uke 12 nå. Og veldig deilig det ikke er noe mer korona hysteri!

Har faktisk en venninde som ventet helt til OUL med første ungen sin :playful: Det hadde aldri jeg klart. Men er jo supert at alle skal få TUL i uke 12 nå. Og veldig deilig det ikke er noe mer korona hysteri!
Jeg venta med ul til oul sist. Fikk høre hjertelyd med doppler i uke 12/13 hos jordmor. Det var egentlig planen denne gangen også, men fastlegen henviste meg til tul pga. overkant mye symptomer. Jeg er akkurat for ung til at tilbudet er på plass i litt området nå. Har fortsatt time hos jordmor om 2 uker (uke 13), så da får vi høre litt hjertelyd igjen :love7. Jeg syntes den lyden er minst like fin som bilde på skjermen. Sist betalte vi for privat ul senere da, men bare fordi samboer ikke fikk bli med på oul pga. korona.

Du har helt rett. Selv har jeg ikke hatt tul enda. Og eneste livstegnene fra bamsemums er noen vage symptomer. Men så leser jeg de som får sterkere og sterkere symptomer. Til tross for ma. Så blir litt skeptisk. Men det er som du sier. En bør ikke tenke det verste for mye. For en blir tullete nok som det er. Og stort sett går jeg å gleder meg, og tenker at det blir fint. Men noen øyeblikk er litt værre. Skjønner ikke hvordan jeg holdt ut i 17/18. Da hadde jeg ikke ul før oul, og ingen livstegn anna enn symptomer liksom :nailbiting: :laughing002
Holdt ut til oul de andre gangene jeg også.. unntatt med nr2 men det var pga blødning så ble henvist i uke 12+1.. :happy090

5 dager

26

3 dager

25

Skal på min tredje ultralyd i dag (grunnet blødninger, er i dag 9+6). Også fått time til offentlig TUL (og nipt) uke 13+1, så det er jo tre uker og to dager til

2 dager

Back
Topp