Når jeg tenker meg om, så hadde daværende fastlege ultralydapparat. Så fikk en sniktitt der i uke 9 eller noe, og så at baby levde. Så kan være derfor jeg holdt ut. Har helt glemt det jeg. For å vente helt til 18/19 må ha vært sykt lenge. Haha.Ja med guttungen hadde jeg også første TUL når jeg var 12+6. Falt meg liksom ikke inn at det var vits å sjekke før Var generelt lite bekymret for noe som helst i det svangerskapet. Nå tok vi TUL i uke 9 siden vi mista i uka 8 sist. Men hadde sikkert ikke tatt UL før uke 12 om jeg ikke hadde mistet før tror jeg. Og er jo mange som ikke har så mange symptomer Satser på at dette går bra for oss begge
Får bare håpe at det går bra med oss alle sist svangerskap betalte vi for privat tul I uke 10. Og det var vi glad for, for sambo fikk da være med. Men innen vi skulle på oul, så hadde koronaen tatt kontrollen på landet. Så det ble aleine. Så da var vi så glade for at han fikk være med den gangen, så lenge han ikke fikk være med på noe annet. Kun fødselen liksom