Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har TUL samme dag som deg, 4.11. Er også engstelig for at hjertet jeg så i uke 9 skal ha sluttet å slå. Samtidig har jeg ingen grunn nå for å tenke at det skal ha gått galt. Så selv om jeg innerst inne er bekymret, så prøver jeg å ikke tenke så mye på det. Men heller tenke at alt er bra, så lenge ingenting tilsier noe annet Dumt å ta alle sorgene på forskudd, og det gjør i grunnen ikke ting bedre eller værre om man får dårlig beskjed tror jeg (jeg har mistet i uke 8). Men det gjør jo svangerskapet utrolig slitsomt og tungt om man skal være så redd og bekymret hele tiden Prøv heller å tenke det beste14 dager i dag. Kjenner at det er lenge å vente. Jeg er så engstelig for at noe er galt. Så redd for ma. Aldri opplevd å miste, men likevell så redd. Og særlig når så mange her mister plutselig. Så redd for å komme dit 4.11 også er det ikke liv laga
Du har helt rett. Selv har jeg ikke hatt tul enda. Og eneste livstegnene fra bamsemums er noen vage symptomer. Men så leser jeg de som får sterkere og sterkere symptomer. Til tross for ma. Så blir litt skeptisk. Men det er som du sier. En bør ikke tenke det verste for mye. For en blir tullete nok som det er. Og stort sett går jeg å gleder meg, og tenker at det blir fint. Men noen øyeblikk er litt værre. Skjønner ikke hvordan jeg holdt ut i 17/18. Da hadde jeg ikke ul før oul, og ingen livstegn anna enn symptomer liksomJeg har TUL samme dag som deg, 4.11. Er også engstelig for at hjertet jeg så i uke 9 skal ha sluttet å slå. Samtidig har jeg ingen grunn nå for å tenke at det skal ha gått galt. Så selv om jeg innerst inne er bekymret, så prøver jeg å ikke tenke så mye på det. Men heller tenke at alt er bra, så lenge ingenting tilsier noe annet Dumt å ta alle sorgene på forskudd, og det gjør i grunnen ikke ting bedre eller værre om man får dårlig beskjed tror jeg (jeg har mistet i uke 8). Men det gjør jo svangerskapet utrolig slitsomt og tungt om man skal være så redd og bekymret hele tiden Prøv heller å tenke det beste
Ja med guttungen hadde jeg også første TUL når jeg var 12+6. Falt meg liksom ikke inn at det var vits å sjekke før Var generelt lite bekymret for noe som helst i det svangerskapet. Nå tok vi TUL i uke 9 siden vi mista i uka 8 sist. Men hadde sikkert ikke tatt UL før uke 12 om jeg ikke hadde mistet før tror jeg. Og er jo mange som ikke har så mange symptomer Satser på at dette går bra for oss beggeDu har helt rett. Selv har jeg ikke hatt tul enda. Og eneste livstegnene fra bamsemums er noen vage symptomer. Men så leser jeg de som får sterkere og sterkere symptomer. Til tross for ma. Så blir litt skeptisk. Men det er som du sier. En bør ikke tenke det verste for mye. For en blir tullete nok som det er. Og stort sett går jeg å gleder meg, og tenker at det blir fint. Men noen øyeblikk er litt værre. Skjønner ikke hvordan jeg holdt ut i 17/18. Da hadde jeg ikke ul før oul, og ingen livstegn anna enn symptomer liksom