Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk time til TUL på sykehuset samme dagen som jeg er 13+0. Tror det er innafor, men jeg vet ikke.Jeg er 12 +6 når jeg skal på TUL, er det ikke litt seint eller det innen uke 13 man har krav på TUL?
Får du vite kjønn da, siden du er mer enn 12 uker?Jeg fikk time til TUL på sykehuset samme dagen som jeg er 13+0. Tror det er innafor, men jeg vet ikke.
Jeg er bare 10+5 nå, så har ikke vært på timen enda Men med førstemann var jeg på TUL da jeg var 12+6, og da var han som utførte ultralyden skråsikker på at det var gutt, noe OUL bekreftet senere. Så har ett lite håp om at de kan se/gjette kjønn når jeg skal ditFår du vite kjønn da, siden du er mer enn 12 uker?
Ja kanskje det! du får sikkert vite kjønn hvis du er 13 uker på vei daJeg er bare 10+5 nå, så har ikke vært på timen enda Men med førstemann var jeg på TUL da jeg var 12+6, og da var han som utførte ultralyden skråsikker på at det var gutt, noe OUL bekreftet senere. Så har ett lite håp om at de kan se/gjette kjønn når jeg skal dit
Lykke til Vond følelse å ha Jeg sitter med den samme følelsen, har ingen grunn til det, men tenker alltid det verste.1,5 time… har dårlig magefølelse
Den skal tas fra 11+0 til 13+6Jeg er 12 +6 når jeg skal på TUL, er det ikke litt seint eller det innen uke 13 man har krav på TUL?
Føler med deg! Har om halvannen time selv, grunnet dårlig følelse…1,5 time… har dårlig magefølelse