Nedtelling til tidlig ultralyd

23

Jeg fikk beskjed i dag om at de opplyser ikke om det på den offentlige tidlige ultralyden. Pga abort og at det er usikkert så tidlig.
På privat får du nok vite(eller at de sier hva de tror) :)
Vi var på offentlig tidlig ultralyd i dag, og fikk vite hva hun antydet det ble, men tar det med en klype salt siden det enda er tidlig. Er 12+2 i dag (etter egne beregninger)☺️

Vi var på offentlig tidlig ultralyd i dag, og fikk vite hva hun antydet det ble, men tar det med en klype salt siden det enda er tidlig. Er 12+2 i dag (etter egne beregninger)☺️
Så spennende :Heartred

Ja, hun sa også at hun visste at noen jordmødre som ikke brydde seg om de reglene, men at hun ikke var komfortabel med å si noe så tidlig:)

Jeg skal på offentlig ultralyd når jeg er 13+6, om 20 dager :) tror dere det vil være store muligheter for å se kjønn da? Eller vil de trolig ikke opplyse om det da heller?

15 dager idag :) har ikke vært på ul siden uke 6, så blir veldig spennende å se om alt står bra til. Håper så innmari vi får vite kjønn! Da er jeg 13+1

Noen som er under 35 og vært på TUL på Kalnes her? Fikk beskjed av jordmor idag at jeg antagelig ikke fikk, siden de har fullt opp der. Ho skulle skrive på henvisning om høy bmi og helseutfordringer så jeg kanskje fikk større sjans til å få. Kan dra på privat, men kjenner det irriterer når man egentlig har rett på offentlig nå:rolleyes:

21

Back
Topp