Nedtelling til tidlig ultralyd

det er så mange klinikker å velge her jeg bor. Der jeg alltid har vært er prisen 1600kr for TUL (veldig fornøyd med denne plassen), det er en annen bra klinikk som tar 1350kr for TUL og til slutt en ganske ny klinikk som tilbyr ultralyd + henvisning til offentlig tidlig ultralyd for 1690kr.
Skal uansett til lege i uke 12, og regner med hun henviser til offentlig tidlig ultralyd om jeg ikke drar på klinikken som tilbyr henvisning.
Hva ville dere valgt??

10 dager :) Har jo allerede vær på en, privat ul, der jeg fikk vite at det er tvillinger, men siden den ene var såpass liten i forhold til den andre så henviste hun meg til St Olavs for å sjekke hvordan det går. Spent på hvordan det blir❤️

det er så mange klinikker å velge her jeg bor. Der jeg alltid har vært er prisen 1600kr for TUL (veldig fornøyd med denne plassen), det er en annen bra klinikk som tar 1350kr for TUL og til slutt en ganske ny klinikk som tilbyr ultralyd + henvisning til offentlig tidlig ultralyd for 1690kr.
Skal uansett til lege i uke 12, og regner med hun henviser til offentlig tidlig ultralyd om jeg ikke drar på klinikken som tilbyr henvisning.
Hva ville dere valgt??
Jeg hadde ringt og fått legen til å henvise til TUL, siden timen din ikke er før uke 12. Så ville jeg dratt på den klinikken jeg har mest lyst til å dra på :D

8

11 om jeg husker riktig

Ja, det er helt uvirkelig! Bobler over av glede!❤️ Jeg har to fra før og mannen min har tre.. hadde virkelig ikke trodd det skulle bli så vanskelig. Men, desto mer takknemlig for å endelig være gravid❤️ Har dere barn fra før?
Absolutt! Er jo bare helt fantastisk når det først skjer :happy: Ja vi har en sønn på snart 2 år. Tok 1 1/2 år med han så hadde forberedt meg på at det kunne ta lengre tid:)

Hva ville dere valgt??
Spørs hva du er villig til å betale og om det gjør noe at det er dyrt. Jeg skulle egentlig til dr dropin da de tar 990kr, men ble en for 1350kr pga når det var mulighet for time. Mange her tilbyr også gir 1600-1700kr som jeg syns er grådig dyrt…! Du ser det samme på de fleste plasser så jeg valgte pga pris og fikk sett det jeg ville se :) skal uansett på TUL i uke 13 igjen. Velg det som føles rett for deg :)

En uke til TTUL (tidlig tidlig :joyful:), da er jeg 7+1 :)

Så blir det vel en til i uke 11-12.

38 daga. Offentlig TUL. herreguud så lenge til. klara liksom ikkje tru at det er ein baby inni der før eg får sett det, men er jo så grisedyrt å reisa privat blitt. med dei to første «fekk» eg gratis ul på legekontore her, men er så manko på legar no at eg vil ikkje bruka opp tid på sånt når dei har mange andre viktige ting å prioritera!

7!

6!

Back
Topp