Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt så fint ut!! Ingen forklaring på hvorfor jeg har blødd, men den har vokst og hjertet slår!Fjerde dag med brunlig utflod, så tidlig ul i dag og! Er veldig nervøs. Time nå halv ti.
Har du hatt noen andre symptomer på at noe er galt?Alt så fint ut!! Ingen forklaring på hvorfor jeg har blødd, men den har vokst og hjertet slår!
Nei, hadde ingen andre symptomer, men i går var det tredje dagen og da tenkte jeg at det hadde vart så lenge at jeg kanskje burde sjekke det. Er sånn i dag og, men han fant ingen forklaring. Han sa at det var normalt, og at det var mange som opplevde det uten at noe er galt. Har du andre symptomer?Har du hatt noen andre symptomer på at noe er galt?
Jeg hadde hadde litt brun utflod på papiret nå
Okei Så bra!Nei, hadde ingen andre symptomer, men i går var det tredje dagen og da tenkte jeg at det hadde vart så lenge at jeg kanskje burde sjekke det. Er sånn i dag og, men han fant ingen forklaring. Han sa at det var normalt, og at det var mange som opplevde det uten at noe er galt. Har du andre symptomer?
Det høres jo ut som gravidsymptomer, da Litt brun utflod i seg selv skal ikke være noe farlig Hvor langt er du på vei?Okei Så bra!
Jeg føler at graviditetssymptomene mine har avtatt litt, men jeg vet ikke om jeg bare har blitt vant til det, eller om sykdom jeg har pådratt meg bare maskerer de andre tingene Dvs, var megasvimmel og ganske kvalm i går kveld, men koblet det mest til sykdommen xD
Men er så spent på hva som dukker opp videre utover dagen
Neida, er vel bare fordi jeg bare har dårlige erfaringer så langtDet høres jo ut som gravidsymptomer, da Litt brun utflod i seg selv skal ikke være noe farlig Hvor langt er du på vei?
Ble veldig redd når jeg oppdaget det! Skal ikke mye til for å skremme meg for tidenNeida, er vel bare fordi jeg bare har dårlige erfaringer så langt
Er bare 6+0
Skjønnet det veldig godt! Men så deilig å få bekreftelse på at alt er bra!Ble veldig redd når jeg oppdaget det! Skal ikke mye til for å skremme meg for tiden
Hvordan får du tilbud om dette? Av legen eller jordmor eller Gynokolog?26 dager. Inkludert nipt test da jeg fikk tilbud om det siden jeg fyller 35 år før termin. Er da 12+2.