Nedtelling til tidlig ultralyd

Har du hatt noen andre symptomer på at noe er galt?
Jeg hadde hadde litt brun utflod på papiret nå :(
Nei, hadde ingen andre symptomer, men i går var det tredje dagen og da tenkte jeg at det hadde vart så lenge at jeg kanskje burde sjekke det. Er sånn i dag og, men han fant ingen forklaring. Han sa at det var normalt, og at det var mange som opplevde det uten at noe er galt. Har du andre symptomer?

Nei, hadde ingen andre symptomer, men i går var det tredje dagen og da tenkte jeg at det hadde vart så lenge at jeg kanskje burde sjekke det. Er sånn i dag og, men han fant ingen forklaring. Han sa at det var normalt, og at det var mange som opplevde det uten at noe er galt. Har du andre symptomer?
Okei :) Så bra! :D
Jeg føler at graviditetssymptomene mine har avtatt litt, men jeg vet ikke om jeg bare har blitt vant til det, eller om sykdom jeg har pådratt meg bare maskerer de andre tingene :P Dvs, var megasvimmel og ganske kvalm i går kveld, men koblet det mest til sykdommen xD
Men er så spent på hva som dukker opp videre utover dagen :(

Okei :) Så bra! :D
Jeg føler at graviditetssymptomene mine har avtatt litt, men jeg vet ikke om jeg bare har blitt vant til det, eller om sykdom jeg har pådratt meg bare maskerer de andre tingene :p Dvs, var megasvimmel og ganske kvalm i går kveld, men koblet det mest til sykdommen xD
Men er så spent på hva som dukker opp videre utover dagen :(
Det høres jo ut som gravidsymptomer, da❤️ Litt brun utflod i seg selv skal ikke være noe farlig :) Hvor langt er du på vei?

6 dager til vanlig sjekk. Skal bestille TUL etter bekreftelse på liv og lengde på svangerskap:)

26 dager. Inkludert nipt test da jeg fikk tilbud om det siden jeg fyller 35 år før termin. Er da 12+2.

Back
Topp