Nedtelling til tidlig ultralyd

9

Vi har prøvd siden Mars så ble ca 6 mnd prøving tenker jeg :happy: Ikke lenge med tanke på andre, men føles ut som en evighet uansett når man måned etter måned ikke får positiv test. Endelig satt den :Heartred hva med dere?
All ventetid er ventetid for mye når man har bestemt seg.❤️ Vi har prøvd i fra februar 2020. Har vært gravid to ganger utenfor livmoren, så måtte fjerne begge egglederne. Har hatt et ferskfirsøk og to fryseforsøk tidligere. Ble gravid nå med IVF ferskforsøk. ❤️

All ventetid er ventetid for mye når man har bestemt seg.❤️ Vi har prøvd i fra februar 2020. Har vært gravid to ganger utenfor livmoren, så måtte fjerne begge egglederne. Har hatt et ferskfirsøk og to fryseforsøk tidligere. Ble gravid nå med IVF ferskforsøk. ❤️
Wow ja det er litt av en reise! Så fantastisk at det endelig satt :Heartred

Wow ja det er litt av en reise! Så fantastisk at det endelig satt :Heartred
Ja, det er helt uvirkelig! Bobler over av glede!❤️ Jeg har to fra før og mannen min har tre.. hadde virkelig ikke trodd det skulle bli så vanskelig. Men, desto mer takknemlig for å endelig være gravid❤️ Har dere barn fra før?

1 uke!

5 dager, om jeg ikke booker om til tidligere :laughing002 Meeen, jeg klarer vel å vente litt til, nå når jeg først har ventet så «lenge»:wacky:

Back
Topp