Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
All ventetid er ventetid for mye når man har bestemt seg. Vi har prøvd i fra februar 2020. Har vært gravid to ganger utenfor livmoren, så måtte fjerne begge egglederne. Har hatt et ferskfirsøk og to fryseforsøk tidligere. Ble gravid nå med IVF ferskforsøk.Vi har prøvd siden Mars så ble ca 6 mnd prøving tenker jeg Ikke lenge med tanke på andre, men føles ut som en evighet uansett når man måned etter måned ikke får positiv test. Endelig satt den hva med dere?
Wow ja det er litt av en reise! Så fantastisk at det endelig sattAll ventetid er ventetid for mye når man har bestemt seg. Vi har prøvd i fra februar 2020. Har vært gravid to ganger utenfor livmoren, så måtte fjerne begge egglederne. Har hatt et ferskfirsøk og to fryseforsøk tidligere. Ble gravid nå med IVF ferskforsøk.
Ja, det er helt uvirkelig! Bobler over av glede! Jeg har to fra før og mannen min har tre.. hadde virkelig ikke trodd det skulle bli så vanskelig. Men, desto mer takknemlig for å endelig være gravid Har dere barn fra før?Wow ja det er litt av en reise! Så fantastisk at det endelig satt
Masse lykke til!Skal på ny TUL i morgen! Er da 6+5 så håper på å få se et bankende hjerte
Jeg og . Jeg er da 7+6 eller 8+0 imorgen Lykke tilSkal på ny TUL i morgen! Er da 6+5 så håper på å få se et bankende hjerte
Du også!Jeg og . Jeg er da 7+6 eller 8+0 imorgen Lykke til