Nedtelling til tidlig ultralyd

Da har jeg vært på ultralyd og har ikke veldig gode nyheter… :(
De så ett embryo med hjerteaksjon, men ble målt til maks 5+0, og skal egentlig være 7+0 idag. Hcg prøven hadde også lav stigning. Ny kontroll om 1 uke men er forberedt på at dette ikke går veien.

14dager til TUL, kjempe nærvøs. De andre 3 forsøkene vi har hatt har endt opp i 1 SA, 1 MA og 1 BO (med medfølgende utskrapning som ikke var vellykket så måtte igjennom 2 runder)
Håper bare så inderlig at alt går bra denne gangen :nailbiting:

Ultralyd 22.juli, da er jeg 7+0 på vei. Håper å se at alt står bra til før vi deler nyheten med den nærmeste familien helgen etterpå.

De så ett embryo med hjerteaksjon, men ble målt til maks 5+0, og skal egentlig være 7+0 idag. Hcg prøven hadde også lav stigning. Ny kontroll om 1 uke men er forberedt på at dette ikke går veien.

Uff, så trist :( rart at det ble målt til maks 5+0 og at de så hjerte. Har du opplevd MA eller SA tidligere? Sender deg masse gode tanker :Heartred

Huff, så vondt. Men hva sa de?

Uff, så trist :( rart at det ble målt til maks 5+0 og at de så hjerte. Har du opplevd MA eller SA tidligere? Sender deg masse gode tanker :Heartred

Selve embryoet ble målt til 5mm som de sa tilsvarte uke 5+0. De fikk ikke målt hjertet men mente de såvidt så noe som «flimret».
Ikke opplevd MA, men har hatt 2 kjemiske.

Huff, så vondt. Men hva sa de?

Virket ikke som de ønsket å gi meg noe håp hverken den ene eller andre veien. De var enig i at hcg økningen var lav og at embryoet ikke svarte til når jeg fikk positiv test.

Jeg ble henvist for 1,5 uker siden, men har enda ikke fått time. Jeg tenker kanskje at Gynekologen er på ferie eller noe, men syns det tar lang tid:yuck:

Selve embryoet ble målt til 5mm som de sa tilsvarte uke 5+0. De fikk ikke målt hjertet men mente de såvidt så noe som «flimret».
Ikke opplevd MA, men har hatt 2 kjemiske.

Uff, så utrolig fælt :( hvis det viser seg å ikke være noe håp og at det må avsluttes så anbefaler jeg deg å prøve å få til en kirurgisk abort. Da har de muligheten til å teste embryoet. Da kan du kanskje få en årsak og en løsning til neste gang :Heartred

Back
Topp