Det syns jeg absolutt! Hvor mange har du fått?
Jeg har fått 4 ultralyder av det offentlige til nå pga tidligere MA, var i uke 6,8,10 og 12. Nå har jeg ikke fått satt opp flere timer før ordinær ultralyd, men fikk beskjed om å ringe ved stor uro så kunne jeg få ekstra ultralyd.
Så godt å høyre at du får så god oppfølging! Eg har hatt to. I veke 6 og i veke 7+4. Veeeldig kjapt gjennomført, null tid til samtale.
Eg ringte onsdag morgon og var bekymra, men sekretær sa at ho tvilte på at eg fekk noko no når "dei hadde det så travelt". Men ho skulle snakke med legen som undersøkte meg, og så kunne legen vurdere endeleg og ta kontakt og eg fekk komme. Framleis har eg ikkje høyrt noko meir. Føler eg har fått dårleg oppfølging ved kvar MA og kvart nytt svangerskap. Skal til fosterdiagnostikk om ca 3,5 veker, det er mange timar å reise og eg vil trenge overnatting. Eg vil veldig gjerne ha ein sjekk til før eg reiser dit. Orkar ikkje tanken på lang tur og gjerne få beskjed der om at det har gått gale igjen...

det er jo alt for lenge..hvordan skal man vite om det fremdeles er noe liv der?