9 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt fint med lille! Ble målt til 11+6, 12+0 og 12+1. var ikke enkelt å få det helt rett
MEN det er liv enda! Det føles helt magisk, føler jeg er i en drøm. Tenk at den lille enda lever, sprellet med de små bena og armene gikk!
Er så dumt når man er på offentlig sykehus og kommer til en ny gyn hver gang. Trodde jeg skulle få komme til samme som sist, men neida. Var så fornøyd med han og han var så nøye. Men sånn er det.
Alt fint med lille! Ble målt til 11+6, 12+0 og 12+1. var ikke enkelt å få det helt rett
MEN det er liv enda! Det føles helt magisk, føler jeg er i en drøm. Tenk at den lille enda lever, sprellet med de små bena og armene gikk!
Bare synd gyn tok ultralyd utpå magen, ble mer uklart enn innvendig ultralyd og hun tok kun 1 bilde og det ble tatt ovenfra og man ser jo ikke hva det er på bilde, ble veldig skuffet da jeg gledet meg veldig til å få med bilde hjemEr så dumt når man er på offentlig sykehus og kommer til en ny gyn hver gang. Trodde jeg skulle få komme til samme som sist, men neida. Var så fornøyd med han og han var så nøye. Men sånn er det.
Så fikk ikke vite kjønn og hun kunne ikke se etter avvik, men sa alt så fint ut. Skal bestille meg en privat ultralyd i uke 14 så håper jeg får bedre bilder da![]()
Da tenker jeg at hvis du har tålmodighet til å vente litt lenger, så hadde jeg venta til du er 15 uker for kanskje å se kjønn osv. Men det er jo opp til degHar privat ul time 31.august når jeg er 12+0 men vurderer å utsette timen til 21.september (15 +0 neste ledige på den klinikken) for å kunne se mer, evt 3D og kjønn osv. Meen da er det jo bare tre uker til ordinær ultralyd 15.okt..
Hva ville dere gjort?
Offentlig tul 9.aug viste alt vel![]()
Det syns jeg absolutt! Hvor mange har du fått?7 dagar til tredje TUL. Blir privat denne gongen, får ikkje fleire hos det offentlege. Syns igrunn det er litt rart, er 46 år og har opplevd fire MA siste fire åra. Meiner det er lov å vere ekstra engsteleg då, og få litt tettare oppfølging...?