Trøste spising det er lov når vi er på overtidHaha har klart å la det ligge til nå ihvertfall...
Ja, overtid er trasig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøste spising det er lov når vi er på overtidHaha har klart å la det ligge til nå ihvertfall...
Ja, overtid er trasig
Trøste spising det er lov når vi er på overtid
Dumme Sverige setter ikke i gang før to uker på overtidEr du ikke på overtid før 13??
Jeg har termin 30.7 og har overtidsdato 10.8
Dumme Sverige setter ikke i gang før to uker på overtid
Ja men i Norge er jeg 42+3 den dagen og i Sverige er jeg 42+0 :-/ i morgen er jeg 39+0 i Norge, men er ikke det før på torsdag i Sverige. Ganske forvirrendeMen de setter igang på samme dag gjør de ikke? 42+0... Norge har lengre svangerskap enn sverige
Hørtes ikke helt på grep utJa men i Norge er jeg 42+3 den dagen og i Sverige er jeg 42+0 :-/ i morgen er jeg 39+0 i Norge, men er ikke det før på torsdag i Sverige. Ganske forvirrende
Ja ikke rart man blir forvirra 30. Juli er termin i begge landene, da er jeg 40+3 i Norge og 40+0 i SverigeHørtes ikke helt på grep ut
I norge vil jo termindatoen din være 3 dager senere, men du er jo like langt på vei
Ja ikke rart man blir forvirra 30. Juli er termin i begge landene, da er jeg 40+3 i Norge og 40+0 i Sverige
Nå må det skje noe snart da6. dagen på overtid her
Kontroll på sykehuset i morgen, så da får vi se...
Oii spennende lykke til på kontroll i morgen6. dagen på overtid her
Kontroll på sykehuset i morgen, så da får vi se...
Krysser fingrene for degNå må det skje noe snart da
Jeg har termin i dag, og sitter med endel nedpress og trykk over ryggen. Kanskje vi sees på sykehuset i morgen hihi
Jeg har bare bestemt meg for å se på hver dag som mulighet til å få gjort mer av det som blir slitsomt i dagene etter fødsel. Samt at 2-åringen her har bhg fri hele juli, så hver dag blir en herlig (om enn slitsom nå) dag med han som minstemannOii spennende lykke til på kontroll i morgen
6 dager på overtid :O wow, en dag her å jeg holder på å gå på veggen
Aah den instillingen forsøker jeg å ha.Jeg har bare bestemt meg for å se på hver dag som mulighet til å få gjort mer av det som blir slitsomt i dagene etter fødsel. Samt at 2-åringen her har bhg fri hele juli, så hver dag blir en herlig (om enn slitsom nå) dag med han som minstemann
Veldig kos Prøver å finne på ting der jeg ikke må gå så mye nå som jeg har en del nedpress; vært på campingbesøk, kjøpt barnebasseng til hagen, denne uken var vi på kino.. I dag er faktisk den første dagen vi har vært hjemme hele dagen... Vet det kommer til å bli flere sånne dager den første tiden når babyen kommer, så får litt dårlig samvittighet, for minstemann har blitt litt preget av meg, med at han er veldig glad i å dra på turer og oppleve nye ting..Aah den instillingen forsøker jeg å ha.
Vasker litt, å rydder litt
Så koselig med 2 åring er det vannskelig å underholde han nå som fødselen er rett rundt hjørnet? Dere drar vel kanskje ikke på de største utfluktene?
Wow jeg er helt imponert over alt du orker trots at du har nedpress og en 2 åringVeldig kos Prøver å finne på ting der jeg ikke må gå så mye nå som jeg har en del nedpress; vært på campingbesøk, kjøpt barnebasseng til hagen, denne uken var vi på kino.. I dag er faktisk den første dagen vi har vært hjemme hele dagen... Vet det kommer til å bli flere sånne dager den første tiden når babyen kommer, så får litt dårlig samvittighet, for minstemann har blitt litt preget av meg, med at han er veldig glad i å dra på turer og oppleve nye ting..
Har du også barn fra før? Hvis ikke skjønner jeg hvertfall at dagene blir lange nå som det kan skje når som helst
Må innrømme at jeg nyter stunder med latskap og Netflix på kveldene når han har sovnetWow jeg er helt imponert over alt du orker trots at du har nedpress og en 2 åring
Er førstegangsfødende jeg så dagene her går stort sett til netflix, rydding og vasking
Hehe netflix og latskap er mine bestevenner i disse dagerMå innrømme at jeg nyter stunder med latskap og Netflix på kveldene når han har sovnet
Nå som det er over midnatt kan vi jo telle en dag til! 1 uke på overtid