Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nå ventetiden begynner føler jeg håper du slipper å gå lenge på overtidEn dag på overtid idag...
Det er nå ventetiden begynner føler jeg håper du slipper å gå lenge på overtid
Samma her har fått overtidskontroll, håper jeg slipper å møte opp til den haha ^^Ja, nå er det skikkelig ventetid!
Håper det skjer snart!
Samma her har fått overtidskontroll, håper jeg slipper å møte opp til den haha ^^
Min overtidskontroll er 27 juli. Håper virkelig det har skjedd noe innen da.Skal til jm på mandag jeg.. Hadde håpa på å slippe
Min overtidskontroll er 27 juli. Håper virkelig det har skjedd noe innen da.
Vi får begynne å be til fødselsgudene
Enig der så jeg syns disse små i magehuset kan komme ut snart for vår delJa, vi må det har lite lyst til å bli satt igang. Best om det går av seg selv
Enig der så jeg syns disse små i magehuset kan komme ut snart for vår del
12 dager til termin, nå er jeg så utålmodig!! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å i værste fall vente helt til 13. August :-O
Haha det er en av grunnene til at jeg ikke har turt å legge snacks i fødebaggen jeg eller gubben spiser det.Dag 2 på overtid her... Om han ikke kommer snart, spiser jeg opp kjeksen i fødebaggen!!!
Haha det er en av grunnene til at jeg ikke har turt å legge snacks i fødebaggen jeg eller gubben spiser det.
1 dag på overtid btw and it sucks..