Nedtelling til termin❤️

Mulig mensterminen din er mer riktig da :)
Spennende for deg på trivselskontroll i morgen! Oppdater gjerne her etterpå :)

Jeg merker ikke noe til at noe nærmer seg, bortsett fra slimete utflod men det har jeg hatt i flere uker nå, så kanskje ikke et tegn likevel :knegg:

Masse lykke til på kontroll i morgen, men håper du enten har født nå eller føder i natt så du slipper den :love2
Ja, vet jo den stemmer mer, men håper han kommer nå altså! :smiley-ashamed004
Takk! Skal prøve å få oppdatert her etterpå!

Kan være heldig at det bare starter med et brak da! Er jo det beste det :shy:

Tusen takk ❤️ håper noe skjer i natt, men ser vel ut som det blir kontroll i morra :wacky:
 
Mulig mensterminen din er mer riktig da :)
Spennende for deg på trivselskontroll i morgen! Oppdater gjerne her etterpå :)

Jeg merker ikke noe til at noe nærmer seg, bortsett fra slimete utflod men det har jeg hatt i flere uker nå, så kanskje ikke et tegn likevel :knegg:

Masse lykke til på kontroll i morgen, men håper du enten har født nå eller føder i natt så du slipper den :love2

Alt fint på kontroll idag, men jeg er ikke moden.... så det var skuffende og føler jeg nå kommer til å gå full overtid.. ny kontroll til torsdag.
 
Uff, det var ikke kjekt å høre! Føler såå med deg <3 da ville de vel ikke tøye eller noe idag heller? Tilbydde de deg modningsakupunktur eller noe for å hjelpe kroppen i gang?
 
Alt fint på kontroll idag, men jeg er ikke moden.... så det var skuffende og føler jeg nå kommer til å gå full overtid.. ny kontroll til torsdag.
Uff, det var ikke kjekt å høre! Føler såå med deg <3 da ville de vel ikke tøye eller noe idag heller? Tilbydde de deg modningsakupunktur eller noe for å hjelpe kroppen i gang?
 
Uff, det var ikke kjekt å høre! Føler såå med deg <3 da ville de vel ikke tøye eller noe idag heller? Tilbydde de deg modningsakupunktur eller noe for å hjelpe kroppen i gang?

Tror ikke det var så mye å tøye når det ikke var modent! Fikk ikke tilbud om noe annet,annet enn ny time til torsdag :)
 
Takk som spør ❤️ begynte med uregelmessige sammentrekninger i natt, tok seg opp i styrke og hyppighet kl. 7 til morran idag og venter på at de skal bli tettere :smiley-ashamed004
Hvordan går det med deg?❤️
Oi, så spennende!! Endelig skjer det noe :D håper de bare blir kraftigere og mer regelmessige!

Her holder jeg på å gå på veggen. Trivselskontroll i morgen. Var hos jordmor på mandag, hadde 1,5 cm åpning i indre mormunn. Vanskelig for henne å tøye da livmorhalsen var lang. Fikk modningsakupunktur og var tilbake igjen igår, da med 3 cm åpning og veldig modent. Fikk modningsakupunktur igjen, og beskjed om å gå hjem og hvile for hun var sikker på at fødselen ville starte i løpet av kvelden.

Våkna like gravid idag, uten tegn til noe som helst... rekker nok den trivselskontrollen i morgen ja... :/
 
Takk som spør ❤️ begynte med uregelmessige sammentrekninger i natt, tok seg opp i styrke og hyppighet kl. 7 til morran idag og venter på at de skal bli tettere :smiley-ashamed004
Hvordan går det med deg?❤️
Jeg sjekker innom ofte for tiden ❤️ , jeg er så spent på om du har født ❤️
 
Oi, så spennende!! Endelig skjer det noe :D håper de bare blir kraftigere og mer regelmessige!

Her holder jeg på å gå på veggen. Trivselskontroll i morgen. Var hos jordmor på mandag, hadde 1,5 cm åpning i indre mormunn. Vanskelig for henne å tøye da livmorhalsen var lang. Fikk modningsakupunktur og var tilbake igjen igår, da med 3 cm åpning og veldig modent. Fikk modningsakupunktur igjen, og beskjed om å gå hjem og hvile for hun var sikker på at fødselen ville starte i løpet av kvelden.

Våkna like gravid idag, uten tegn til noe som helst... rekker nok den trivselskontrollen i morgen ja... :/

Kjedelig å gå å være så moden uten at det starter opp... håper du går i fødsel i løpet av helga ❤️
Jeg sjekker innom ofte for tiden ❤️ , jeg er så spent på om du har født ❤️
Lillebror kom til verden idag med haste keisersnitt ❤️ han er sååå nydelig og vi er helt forelsket i han :love017
 
Last edited:
Kjedelig å gå å være så moden uten at det starter opp... håper du går i fødsel i løpet av helga ❤️


Lillebror kom til verden idag med hate keisersnitt ❤️ han er sååå nydelig og vi er helt forelsket i han :love017
Gratulerer så masse med lillebror ❤️
 
Kjedelig å gå å være så moden uten at det starter opp... håper du går i fødsel i løpet av helga ❤️


Lillebror kom til verden idag med hate keisersnitt ❤️ han er sååå nydelig og vi er helt forelsket i han :love017
Ååå!! Gratulerer så mye!!! :love017 :wav:Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue
Håper alt står etter forholdene bra til med deg ❤️ kos dere masse med lillebror ❤️
 
Kjedelig å gå å være så moden uten at det starter opp... håper du går i fødsel i løpet av helga ❤️


Lillebror kom til verden idag med haste keisersnitt ❤️ han er sååå nydelig og vi er helt forelsket i han :love017
Gratulerer så mye! Endelig :Heartred synd du måtte oppleve haste keisersnitt, men håper det går etter forholdene fint med dere alle :Heartred nå er det over :Heartred
 
Hvordan går det med deg @Motherhood90 ?❤️
Her gikk vannet igår kveld kl 18.30. Ingen rier før 7.30 idag morges. Bestemt liten gutt som ble født idag kl 20.13. Han forsvant lenger og lenger opp i bekkenet til større åpning jeg fikk, så var noe trøblete. Tok ultralyd å så ut som han skulle komme ut som stjernekikker, men han overrasket alle og roterte under en av de siste riene.

Nå er vi glad det er over, og føler oss fint ferdige med fødsler :sick009 :love2
 
Back
Topp