Nedtelling til termin❤️

Tror ikke vi er så veldig mange igjen nei :hilarious:
Nei.. :happy8
Kjenner du på at noe holder på å skje?
Jeg ble sjekket og tøyet hos jordmor idag. Var moden og hadde 2 cm åpning som hun tøyde til 3. Hatt litt murringer i korsrygg og mage etterpå, samt blodig slim når jeg går på do.. spennende tider :p
 
Nei.. :happy8
Kjenner du på at noe holder på å skje?
Jeg ble sjekket og tøyet hos jordmor idag. Var moden og hadde 2 cm åpning som hun tøyde til 3. Hatt litt murringer i korsrygg og mage etterpå, samt blodig slim når jeg går på do.. spennende tider :p

Oii! Spennende :D kan jo skje når som helst da, håper dette trigger litt! Nei, ingen følelse av at det skal skje med det første :hilarious:
 
Hvordan går det med dere andre? Her blir det tydeligvis juni barn :p
Blir juni barn her og, som forventa egentlig :smiley-ashamed004 håper hver dag at det skal starte for nå er jeg lei igrunnen :hilarious: hvordan går det med deg?
 
Skjønner SÅ godt at du er lei!
Det er jeg også.. føler jeg er den ene i hele verden som går over termin :laughing025 så noe trøst i å høre at det blir juni barn på deg også, selv om jeg ikke unner noen å gå over termin :p

Kjenner du på kynnere, nedpress eller noe? Jeg har ingenting... med de to andre barna hadde jeg mye kynnere i ukene før fødsel, og begge fødslene startet av seg selv 2 dager før termin, og begge barna ble født 1 dag før. Så etter mitt hode er jeg jo veldig på overtid nå... har fått time på sykehuset til trivselskontroll fredag 7 juni. Trasig om jeg rekker å gå på den :sad010
 
Skjønner SÅ godt at du er lei!
Det er jeg også.. føler jeg er den ene i hele verden som går over termin :laughing025 så noe trøst i å høre at det blir juni barn på deg også, selv om jeg ikke unner noen å gå over termin :p

Kjenner du på kynnere, nedpress eller noe? Jeg har ingenting... med de to andre barna hadde jeg mye kynnere i ukene før fødsel, og begge fødslene startet av seg selv 2 dager før termin, og begge barna ble født 1 dag før. Så etter mitt hode er jeg jo veldig på overtid nå... har fått time på sykehuset til trivselskontroll fredag 7 juni. Trasig om jeg rekker å gå på den :sad010

Hehe, føler på det samme! Spesielt siden det er så mange som føder før termin både her inne og på Facebook :smiley-ashamed004 menstermin her er 5/6, så ble flyttet en del dager frem, så har heletiden tenkt at det blir juni barn, men npr en nærmer seg termin som en har forholdt seg til i 6 mnd så er kjedelig å gå over, uansett hvor mye en visste om det på forhånd :wacky:
Har hatt kynnere hele veien, de er sterkere nå mot slutten selvfølgelig også har jeg hatt noen runder hvor de har blitt ganske kraftige og regelmessige, samme med mensmurringer, men det er ingenting som tar seg opp... senest i natt var jeg våken flere timer med relativt gode mensmurringer og får da slimete utflod, men så stopper det opp... sykt irriterende :banghead:
Åhh, sikkert enda tøffere når du har født før begge gangene også går over nå.... merker du noe til at det nærmer seg da ?
Har trivselskontroll i morgen her, hadde også håpet om å ikke komme på den, men ser ikke sånn ut nei:dead:
 
Mulig mensterminen din er mer riktig da :)
Spennende for deg på trivselskontroll i morgen! Oppdater gjerne her etterpå :)

Jeg merker ikke noe til at noe nærmer seg, bortsett fra slimete utflod men det har jeg hatt i flere uker nå, så kanskje ikke et tegn likevel :knegg:

Masse lykke til på kontroll i morgen, men håper du enten har født nå eller føder i natt så du slipper den :love2
 
Back
Topp