Nedtelling til termin❤️

Overtidskontroll idag. Fikk time på sparken fordi dem hadde glemt meg.
Så bra! Ikke at de glemte deg, men at du har fått time. Jeg måtte også purre på å få time til tilvekstkontroll, så det gjelder å være litt på har jeg skjønt. Krysser fingrene for deg!

9

*Sniker*
10 og 18 dager??? Hvor har tiden gått!? :eek: dere ble jo gravide i går?? Masse lykke til med innspurten fininger :love017 sååå spennende :love7

Den tiden lurer jeg også på hvor har blitt av, og tror ikke de siste dagene går noe tregere :hilarious:
Tusen takk du❤️❤️ plutselig er det du som har så få dager igjen!! :shy:

*Sniker*
10 og 18 dager??? Hvor har tiden gått!? :eek: dere ble jo gravide i går?? Masse lykke til med innspurten fininger :love017 sååå spennende :love7
Det kan du si, hvor har tiden blitt av :hilarious:
Tusen takk, fine gode du ❤️ Går fort til det er din tur også!

Den tiden lurer jeg også på hvor har blitt av, og tror ikke de siste dagene går noe tregere :hilarious:
Tusen takk du❤️❤️ plutselig er det du som har så få dager igjen!! :shy:
Haha nei det vil jeg nok ikke tro de gjør :hilarious:
tenk det, at dere nå teller DAGER igjen ❤️❤️ det blir fantastisk å få møte lille ❤️ hihi ja plutselig er det meg! Føles lenge til nå foreløpig men sommeren flyr jo fort

Det kan du si, hvor har tiden blitt av :hilarious:
Tusen takk, fine gode du ❤️ Går fort til det er din tur også!
Den har bare forduftet :confused013:hilarious: men åh, det blir så bra ❤️❤️ ja kjempefort hihi! Synes fram til uke 12 gikk det som sirup men nå raser det jo avgårde

Haha nei det vil jeg nok ikke tro de gjør :hilarious:
tenk det, at dere nå teller DAGER igjen ❤️❤️ det blir fantastisk å få møte lille ❤️ hihi ja plutselig er det meg! Føles lenge til nå foreløpig men sommeren flyr jo fort

Ja, det er vilt altså! Synes det har gått så fort :bag: sommeren kommer til å gå fort, garantert ❤️❤️

7

Så bra! Ikke at de glemte deg, men at du har fått time. Jeg måtte også purre på å få time til tilvekstkontroll, så det gjelder å være litt på har jeg skjønt. Krysser fingrene for deg!
9 dager på overtid nå. Ikke noe forandring og en bebi som trives litt for godt i magen til mor.

16 mai, men jeg nekter å ligge inne på 17 mai når datteren min skal gå i sitt første skole tog. så da ringer jeg nok ikke inn før 17 mai litt utpå dagen. Så lenge bebisen er aktiv og tillater det.

Back
Topp