Nedtelling til skjult forum!

Så forresten på antall innlegg fra oktober 16, herre min hatt hvor mange innlegg det var det ifht de andre gruppene.. var jo tredobbelt av alle de andre.
Noen grupper er mer aktiv enn andre, helt normalt det

Skjult forum for deling av litt mer private ting som magebilder og bilder fra UL høres jo helt perfekt ut :)

Noen grupper er mer aktiv enn andre, helt normalt det

Ja såklart! Ser det er store variasjoner totalt på de ulike årene også :) Klart, logisk at kanskje de eldre har flere innlegg, men aktiviteten dabber ofte litt av etter noen år.

Ja såklart! Ser det er store variasjoner totalt på de ulike årene også :) Klart, logisk at kanskje de eldre har flere innlegg, men aktiviteten dabber ofte litt av etter noen år.
Joda, også blir det ofte sånn at hvis det er mange som skravler i oktober så trekker gjerne de som ligger rett rundt i nov og sept også dit fordi det er en mer aktiv gruppe

For å få være med der må du ha vært medlem på BV i 1 måned og ha skrevet minst 50 innlegg inne på november. Når du får tilgang til skjult forum, så vil du også få en slik "banner" ves siden av nicket ditt. Jeg har "marsboerne 2017" og "vi som prøver" feks.
Du skal vel fjernes fra prøvergruppen? Nå som du er gravid.

Har skrevet inne på skjult på prøvertråden om når jeg ønsker å forlate ;) fortsatt veldig mye som kan gå galt (og det har det jo gjort tidligere også)...
Jeg har avtalt å bli der til ihvertfall siste ukentlige ultralyd, jeg tør ikke melde meg ut igjen også krype tilbake et par uker etter :hilarious:
Ikke for det da, nå har jeg troen på at dette skal gå bra!

Så forresten på antall innlegg fra oktober 16, herre min hatt hvor mange innlegg det var det ifht de andre gruppene.. var jo tredobbelt av alle de andre.
Vi skravlet jo veldig mye der inne! Sjekket forrige dagen om det var noe aktivitet. Men der var stille der gitt:p

Jeg har avtalt å bli der til ihvertfall siste ukentlige ultralyd, jeg tør ikke melde meg ut igjen også krype tilbake et par uker etter :hilarious:
Ikke for det da, nå har jeg troen på at dette skal gå bra!
Ja, jeg vil være det til utgangen av april. Altså til første trimester er over.

Blir godt med skjult forum, selv om jeg per dags dato er litt på innsiden av oktober, så liker jeg meg veldig godt her inne på november :D

Skjult høres nå bra ut, har ikke brukt det før :)

Pr sist telling har vi 1893! Bare like over 3100 igjen!

Back
Topp