Nedtelling til skjult forum!

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Da begynner jeg med en daglig oppdatering på antall innlegg her sånn at vi ser hvor mye vi mangler til skjult forum!
Dette skal vi klare innen slutten av mars, stå på damer! Lek leker og skravle som gale!

:smiley-bounce016

Pr nå har vi 1336/5000, så vi har litt over 3600 igjen!
 
For meg som ikke har vært på babyverden før. Kan dere forklare skjult forum?
 
For meg som ikke har vært på babyverden før. Kan dere forklare skjult forum?
For å få være med der må du ha vært medlem på BV i 1 måned og ha skrevet minst 50 innlegg inne på november. Når du får tilgang til skjult forum, så vil du også få en slik "banner" ves siden av nicket ditt. Jeg har "marsboerne 2017" og "vi som prøver" feks.
 
Kunne vært gøy å fått ja :)
 
For meg som ikke har vært på babyverden før. Kan dere forklare skjult forum?
Der kan man dele ting man ikke ønsker at andre "utenifra" skal se. Kun vi som er inne i gruppa får tilgang. Flere som snakker litt friere, deler mer personlig:)
 
Å, takk! Vi kan jo forvente eksponensiell vekst av innlegg mtp hvor mange som har testet positivt inne på prøvesiden den siste uken! :D

Kanskje vi har skjult forum om et par uker!
 
Å, takk! Vi kan jo forvente eksponensiell vekst av innlegg mtp hvor mange som har testet positivt inne på prøvesiden den siste uken! :D

Kanskje vi har skjult forum om et par uker!
Det er planen!
 
Så gøy! Er ny her inne, men er 50 innlegg på allerede eksisterende tråder eller må man starte 50 nye tråder? Beklager dumt spm
 
Så gøy! Er ny her inne, men er 50 innlegg på allerede eksisterende tråder eller må man starte 50 nye tråder? Beklager dumt spm

50 nye tråder høres jo helt voldsomt ut! Det må jo være 50 innlegg, men jeg er ny selv så usikker. Det står en indormasjonstd om skjult forum her inne på novembersiden :)
 
1500 innlegg nå! 3500 igjen
 
Så gøy! Er ny her inne, men er 50 innlegg på allerede eksisterende tråder eller må man starte 50 nye tråder? Beklager dumt spm
50 nye tråder høres jo helt voldsomt ut! Det må jo være 50 innlegg, men jeg er ny selv så usikker. Det står en indormasjonstd om skjult forum her inne på novembersiden :)
Innlegg. Ikke 50 nye tråder :)
 
Der kan man dele ting man ikke ønsker at andre "utenifra" skal se. Kun vi som er inne i gruppa får tilgang. Flere som snakker litt friere, deler mer personlig:)

Så forresten på antall innlegg fra oktober 16, herre min hatt hvor mange innlegg det var det ifht de andre gruppene.. var jo tredobbelt av alle de andre.
 
Back
Topp