Noen grupper er mer aktiv enn andre, helt normalt detSå forresten på antall innlegg fra oktober 16, herre min hatt hvor mange innlegg det var det ifht de andre gruppene.. var jo tredobbelt av alle de andre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen grupper er mer aktiv enn andre, helt normalt detSå forresten på antall innlegg fra oktober 16, herre min hatt hvor mange innlegg det var det ifht de andre gruppene.. var jo tredobbelt av alle de andre.
Jepp, det er ganske praktiskSkjult forum for deling av litt mer private ting som magebilder og bilder fra UL høres jo helt perfekt ut![]()
Noen grupper er mer aktiv enn andre, helt normalt det
Joda, også blir det ofte sånn at hvis det er mange som skravler i oktober så trekker gjerne de som ligger rett rundt i nov og sept også dit fordi det er en mer aktiv gruppeJa såklart! Ser det er store variasjoner totalt på de ulike årene ogsåKlart, logisk at kanskje de eldre har flere innlegg, men aktiviteten dabber ofte litt av etter noen år.
Joda, også blir det ofte sånn at hvis det er mange som skravler i oktober så trekker gjerne de som ligger rett rundt i nov og sept også dit fordi det er en mer aktiv gruppe
Du skal vel fjernes fra prøvergruppen? Nå som du er gravid.For å få være med der må du ha vært medlem på BV i 1 måned og ha skrevet minst 50 innlegg inne på november. Når du får tilgang til skjult forum, så vil du også få en slik "banner" ves siden av nicket ditt. Jeg har "marsboerne 2017" og "vi som prøver" feks.
Har skrevet inne på skjult på prøvertråden om når jeg ønsker å forlateDu skal vel fjernes fra prøvergruppen? Nå som du er gravid.
Jeg har avtalt å bli der til ihvertfall siste ukentlige ultralyd, jeg tør ikke melde meg ut igjen også krype tilbake et par uker etterHar skrevet inne på skjult på prøvertråden om når jeg ønsker å forlatefortsatt veldig mye som kan gå galt (og det har det jo gjort tidligere også)...

Vi skravlet jo veldig mye der inne! Sjekket forrige dagen om det var noe aktivitet. Men der var stille der gittSå forresten på antall innlegg fra oktober 16, herre min hatt hvor mange innlegg det var det ifht de andre gruppene.. var jo tredobbelt av alle de andre.
Vi skravlet jo veldig mye der inne! Sjekket forrige dagen om det var noe aktivitet. Men der var stille der gitt![]()
Ja, jeg vil være det til utgangen av april. Altså til første trimester er over.Jeg har avtalt å bli der til ihvertfall siste ukentlige ultralyd, jeg tør ikke melde meg ut igjen også krype tilbake et par uker etter
Ikke for det da, nå har jeg troen på at dette skal gå bra!
Skjult blir mye mer personlig, folk deler mye mer både bilder og personlige historierSkjult høres nå bra ut, har ikke brukt det før![]()
Plutselig er vi derPr sist telling har vi 1893! Bare like over 3100 igjen!