Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg omgås ikke med noen av mine kollegaer privat så for min del gjør det ikke noe å gå ut i permJa, jeg vet! Gruer meg litt til å ikke treffe kolleger hver dag da. Trives egentlig veldig godt på jobb. Men har flere venninner som er i permisjon, så har mulighet til å treffe folk uansett!![]()
Lykke til med oppkjøring!!1. permisjonsdag i går - men siden jeg bare har vært ringevikar og ikke har hatt noen "Oppdrag" siden begynnelsen av august, har jeg vært hjemme ganske lenge allerede. Helt okei - har hatt nok å gjøre synes jeg! Eneste som har vært kjedelig er at jeg ikke har lappen (har oppkjøring i morgen!!!), så jeg har følt meg ganske stuck nå når det er vondt å gå og magen er nokså i veien på sykkelen..
Grattis :-DTakk! Jeg bestod!!![]()
Gratulerer!! Det passet jo ypperlig nå som det ikke er lenge igjen av graviditetenTakk! Jeg bestod!!![]()
Gratulerer!! Det passet jo ypperlig nå som det ikke er lenge igjen av graviditeten![]()