Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godtBle sykemeldt den siste uken, så begynner i permisjonen nå isteden for om en uke. Føles helt fantastisk å være hjemme og slappe av!
Gleder meg sånn!!Hadde siste dag i dag! Veldig rart å ikke skulle tilbake på mandag. Men gleder meg til mer søvn og avslapping.![]()
Det kommer å bli veldig rart ja!!Hadde siste dag i dag! Veldig rart å ikke skulle tilbake på mandag. Men gleder meg til mer søvn og avslapping.![]()

Helt enig!Imponerende dere som fortsatt er i jobb, uansett prosent!![]()
Det gjør du veldig rett i!!Har i teorien 8 vakter igjen, men kaster inn håndkle og ber om sykemelding når jeg skal til legen på torsdag. Kroppen har sagt stopp, og er best å lytte til den![]()
Så kjedelig at ingen var til stedet, men blir deilig med permisjon da! :-DIdag sa jeg "ha det" til jobben, men det ble så rart når det ikke var noen folk igjen når jeg gikk
Så akkurat når jeg skulle gå ut så jeg "stor-sjefen" (eier av firmaet) så jeg sa ifra til han at jeg for hjem og at det var siste dagen. Han sa noen ord med meg, men det virka som han hadde det travelt så jeg sa ha det og gikk. Så sendte jeg sms til sjefen, tror han var på jakt idag
Jaja, er no ferdig i hvert fallmå bare husk å legge inn auto-svar på mailen i kveld
![]()
jaa! men så har jeg vært nøtt til å jobbe litt ikveld allikevel daSå kjedelig at ingen var til stedet, men blir deilig med permisjon da! :-D