Nedtelling til permisjon!

Ble sykemeldt den siste uken, så begynner i permisjonen nå isteden for om en uke. Føles helt fantastisk å være hjemme og slappe av!

Hadde siste dag i dag! Veldig rart å ikke skulle tilbake på mandag. Men gleder meg til mer søvn og avslapping. :-)
Det kommer å bli veldig rart ja!!
Men det er godt å få hvile seg fremover og man venner seg fort til nye livsstilen :D

9 dager igjen! Hurra :)

Har i teorien 8 vakter igjen, men kaster inn håndkle og ber om sykemelding når jeg skal til legen på torsdag. Kroppen har sagt stopp, og er best å lytte til den :-)

Idag sa jeg "ha det" til jobben, men det ble så rart når det ikke var noen folk igjen når jeg gikk :o
Så akkurat når jeg skulle gå ut så jeg "stor-sjefen" (eier av firmaet) så jeg sa ifra til han at jeg for hjem og at det var siste dagen. Han sa noen ord med meg, men det virka som han hadde det travelt så jeg sa ha det og gikk. Så sendte jeg sms til sjefen, tror han var på jakt idag :p
Jaja, er no ferdig i hvert fall :D må bare husk å legge inn auto-svar på mailen i kveld ;)

Idag sa jeg "ha det" til jobben, men det ble så rart når det ikke var noen folk igjen når jeg gikk :o
Så akkurat når jeg skulle gå ut så jeg "stor-sjefen" (eier av firmaet) så jeg sa ifra til han at jeg for hjem og at det var siste dagen. Han sa noen ord med meg, men det virka som han hadde det travelt så jeg sa ha det og gikk. Så sendte jeg sms til sjefen, tror han var på jakt idag :p
Jaja, er no ferdig i hvert fall :D må bare husk å legge inn auto-svar på mailen i kveld ;)
Så kjedelig at ingen var til stedet, men blir deilig med permisjon da! :-D

Så kjedelig at ingen var til stedet, men blir deilig med permisjon da! :-D
jaa! men så har jeg vært nøtt til å jobbe litt ikveld allikevel da ;) og må sikker belage meg på å svare på mail og telefoner en stund fremover også.... blir jo litt sånn når man arbeider med ting som "bare jeg vet" og de må ringe å spørre :P

Back
Topp