Nedtelling til permisjon!

12 dager igjen. :-) Er sykemeldt akkurat nå pga div plager. Men trives også så godt på jobb at jeg virkelig håper jeg orker å være til stede hele neste uke (som blir den siste før perm).

1. permisjonsdag i går - men siden jeg bare har vært ringevikar og ikke har hatt noen "Oppdrag" siden begynnelsen av august, har jeg vært hjemme ganske lenge allerede. Helt okei - har hatt nok å gjøre synes jeg! Eneste som har vært kjedelig er at jeg ikke har lappen (har oppkjøring i morgen!!!), så jeg har følt meg ganske stuck nå når det er vondt å gå og magen er nokså i veien på sykkelen..

Jobber 50%, så har 7 halve arbeidsdager igjen!!

Ja, jeg vet! Gruer meg litt til å ikke treffe kolleger hver dag da. Trives egentlig veldig godt på jobb. Men har flere venninner som er i permisjon, så har mulighet til å treffe folk uansett!:)
Jeg omgås ikke med noen av mine kollegaer privat så for min del gjør det ikke noe å gå ut i perm :D

1. permisjonsdag i går - men siden jeg bare har vært ringevikar og ikke har hatt noen "Oppdrag" siden begynnelsen av august, har jeg vært hjemme ganske lenge allerede. Helt okei - har hatt nok å gjøre synes jeg! Eneste som har vært kjedelig er at jeg ikke har lappen (har oppkjøring i morgen!!!), så jeg har følt meg ganske stuck nå når det er vondt å gå og magen er nokså i veien på sykkelen..
Lykke til med oppkjøring!! :-)

Har hatt permisjon siden 1.september siden vikariatet mitt gikk ut 31.august :) har termin 2.okt, så ville vel offisielt startet permisjonen for ca ei uke siden om jeg fortsatt hadde hatt jobb :)

Nå er det akkurat 7 dager igjen til permisjon!! :D
Men heldigvis bare 3 "arbeidsdager" da jeg bare arbeider 3 dager i uken :) :) :)
Gleder meg sånn til jeg kan slutte å tenke på jobben!!!!

Har vært sykemeldt siden april da arbeidsgiver ikke har klart å tilrettelegge noe arbeid tik meg.. MEN i dag begynner permisjonen og jeg er ikke lenger sykemeldt!! :D Så utrolig deilig følelse!!

Back
Topp