Nedtelling til permisjon!

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Kan ikke se vi har den her fra før :)
Nå er det vel mange som ikke arbeider uansett, men vi som fortsatt er i jobb gleder oss sikkert skikkelig til permisjonen starter! (jeg gjør det i hvert fall :p) I tillegg betyr jo permisjon at vi har passert 37+0 og babyen er ikke prematur lengre! :D
Edit: Jeg vet at noen allerede har gått ut i permisjon da.... vi skulle ha opprettet denne for lenge siden ;)

Nå går jeg hjemme så har ikke så mye å si enn at permisjon start også betyr uke 37 og da kan baby bare få gang!
4 uker til permisjonstart :-)

26 laaaaaange dager!

21 dager igjen for min del :)

Sykemeldt 100% nå men om jeg hadde klart å være i jobb så hadde det faktisk bare vært ca 2 uker igjen :happy:

Litt andre regler her, men permisjonen begynner her om 32 dager. Så dagen etter termin, er sykmeldt frem til termin :p

23 dager!:) eller, første permisjonsdag er vel strengt talt mandagen etter, men når jeg er ferdig på jobb den fredagen så føler jeg at permisjonen er i gang! Begynner å glede meg veldig. 17 halve arbeidsdager igjen!!

23 dager!:) eller, første permisjonsdag er vel strengt talt mandagen etter, men når jeg er ferdig på jobb den fredagen så føler jeg at permisjonen er i gang! Begynner å glede meg veldig. 17 halve arbeidsdager igjen!!
jeg gleder meg skikkelig jeg og!! Nå arbeider jeg bare 40% (5 timer 3 dgr i uken) så jeg er mye hjemme allerede, men det skal bli så godt å bare få gi slipp på alt og ikke ha noe som "henger over meg" i jobben :D

jeg gleder meg skikkelig jeg og!! Nå arbeider jeg bare 40% (5 timer 3 dgr i uken) så jeg er mye hjemme allerede, men det skal bli så godt å bare få gi slipp på alt og ikke ha noe som "henger over meg" i jobben :D
Ja, jeg vet! Gruer meg litt til å ikke treffe kolleger hver dag da. Trives egentlig veldig godt på jobb. Men har flere venninner som er i permisjon, så har mulighet til å treffe folk uansett!:)

Back
Topp