Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er det 32 dager igjen
Gleder meg sånn til å legge skolearbeidet på hylla og kun fokusere på meg selv og familien min har vært en tøff høst som fulltidsstudent og teller ned dager til permisjon for å holde på motivasjonen
46! Føles som en halv evighet, men samtidig veldig nært! Gleder meg! Er sjeleglad jeg er i jobb, hadde nok kjedet meg veldig om ikke, men det skal bli deilig å gå inn i desember med permisjon og ro
37 dager igjen til permisjonen starter, gleder meg sånn! Jobber jo bare 30% om dagen, men kjenner det skal bli godt å roe helt ned og flytte alt fokus på det som snart skal skje. Enn så lenge er det greit å jobbe 3 halve dager i uka, det får dagene til å gå, og det er hyggelig å være på jobb, selv om det spiser energi.
26 ARBEIDSdager igjen (Det hørtes bedre ut enn å regne med lør+søn )
Kjenner det begynner å bli tungt i 100% jobb nå, til tross for en god del hjemmekontor. Sitter likevel 8 timer hver dag og har jobbreiser innimellom.
Siste jobbreise er i slutten av neste uke, legetime uken etter der igjen. Da tror jeg faktisk at jeg kommer til å be om en delvis sykemelding resten av tiden før perm.
Egentlig skulle jeg gå ut i permisjon sånn ca 1 desember, men nå vil hverken fastlegen eller legen på Ullevål at jeg jobber mer, så jeg er sykemeldt. Kanskje like greit, for jeg blir så ufokusert av blodtrykksmedisinene.