Nedtelling til PERMISJON

Jeg tar livet med ro allerede, så for meg blir overgangen liten :p All honnør til alle dere som jobber til permisjonstart.

Her er det 32 dager igjen :)
Gleder meg sånn til å legge skolearbeidet på hylla og kun fokusere på meg selv og familien min ❤️ har vært en tøff høst som fulltidsstudent og teller ned dager til permisjon for å holde på motivasjonen :)

46! Føles som en halv evighet, men samtidig veldig nært! Gleder meg! Er sjeleglad jeg er i jobb, hadde nok kjedet meg veldig om ikke, men det skal bli deilig å gå inn i desember med permisjon og ro :-)

Så idag at jeg kun har 19 arbeidsdager igjen før permisjon. Ææh, blir både stressa og spent :p

37 dager igjen til permisjonen starter, gleder meg sånn! Jobber jo bare 30% om dagen, men kjenner det skal bli godt å roe helt ned og flytte alt fokus på det som snart skal skje. Enn så lenge er det greit å jobbe 3 halve dager i uka, det får dagene til å gå, og det er hyggelig å være på jobb, selv om det spiser energi. :)

14 dager igjen :)

26 ARBEIDSdager igjen ;) (Det hørtes bedre ut enn å regne med lør+søn :P )
Kjenner det begynner å bli tungt i 100% jobb nå, til tross for en god del hjemmekontor. Sitter likevel 8 timer hver dag og har jobbreiser innimellom.
Siste jobbreise er i slutten av neste uke, legetime uken etter der igjen. Da tror jeg faktisk at jeg kommer til å be om en delvis sykemelding resten av tiden før perm.

19 dager til permisjonen starter, men jeg hadde en ferie uke tilgode som jeg må bruke så da er det bare 10 dager :D deilig!

Sykmld ut svangerskapet jeg - så sånn sett har jeg gått ut i permisjon for en stund siden ;) skal være med på 1 møte dersom jeg er i form til det

Egentlig skulle jeg gå ut i permisjon sånn ca 1 desember, men nå vil hverken fastlegen eller legen på Ullevål at jeg jobber mer, så jeg er sykemeldt. Kanskje like greit, for jeg blir så ufokusert av blodtrykksmedisinene.

Back
Topp