Nedtelling til PERMISJON

13 dager til permisjonstart :) men bare 3 dager til ferien med min kjære starter :D

19 dager til permisjon :) men er sykemeldt nå, så ble en litt tidligere start på "ferien" her x)

4 uker til første permisjonsdag i dag. Og kun 12 halve arbeidsdager igjen, siden jeg jobber 30% nå... Hjelpes!!

To uker.. Men blir antakeligvis sykmeldt en del av tiden :(

6 uker, dvs 40% i 4 uker, altså 8 dager(!), å så vet jeg ikke hva det blir de siste ukene:)

Bare FEM arbeidsdager igjen, dette er med andre ord min siste "helg". Så skal jeg ikke på jobb før i 2017! :-D

3 uker igjen, går sykemeldt 60%, dvs maks 6 dager, men har to feriedager, så da er de bare 4 igjen :)

4 dager i 50% igjen!! Hurra!
Nå er jeg rimelig klar for å ha full fokus på det som skal komme.
Folk vet jo ikke at jeg bare jobber halvt heller, så jeg kan få jobbtelefoner omtrent når som helst på døgnet...

4 dager i 50% igjen!! Hurra!
Nå er jeg rimelig klar for å ha full fokus på det som skal komme.
Folk vet jo ikke at jeg bare jobber halvt heller, så jeg kan få jobbtelefoner omtrent når som helst på døgnet...
Jeg ga fra meg alt ansvar på jobb da jeg gikk ned til å jobbe kun 30% (jm ville at jeg skulle gi fra meg så mye som mulig, for at jeg skulle slippe å stresse sånn. Fikk jo mailer og telefoner hele tida). Det er så deilig, for de siste ukene har jeg ikke fått en jobbtelefon og nesten ikke mailer. Jeg gjør mye av de samme oppgavene fortsatt + at jeg har opplæring på hun som skal ta over. Men kundene har fått beskjed om at det er ho som har ansvaret nå, så alle telefoner og mailer kommer til henne :)

Jeg ga fra meg alt ansvar på jobb da jeg gikk ned til å jobbe kun 30% (jm ville at jeg skulle gi fra meg så mye som mulig, for at jeg skulle slippe å stresse sånn. Fikk jo mailer og telefoner hele tida). Det er så deilig, for de siste ukene har jeg ikke fått en jobbtelefon og nesten ikke mailer. Jeg gjør mye av de samme oppgavene fortsatt + at jeg har opplæring på hun som skal ta over. Men kundene har fått beskjed om at det er ho som har ansvaret nå, så alle telefoner og mailer kommer til henne :)
Lurt :)
Gjorde mye av det samme selv etter at jeg var i Oslo for 2,5 uke siden og hadde handover med han som overtar mine prosjekter. Så det har roet seg veldig. Men siden jeg har hatt en teamlederrolle i tillegg så er det fremdeles noen som bare må :P

Back
Topp