Nedtelling til permisjon/uke 37+3 :-D

7 uker Til permisjonen starter men vært sykmeldt i 1 mnd alt. Trodde det skulle bli deilig å slappe av men Gud så kjedelig det er når man ikke klarer å gå nesten:P

5 uker å en dag til permisjon :D

Nå er det bare 22 jobbdager igjen for min del! Wohoo :) Nærmer seg veldig, samtidig som det føles som en eeeeevighet til vi skal få treffe lillesøster! :)

42 dager til permisjonen starter:)

23 dager til permisjonsstart,men 6-7 dager igjen med jobb.. Jobber 20% fordelt på 2 dager i uken.. Sånn ca. Går bare "oppå" de andre og gjør småting på jobb.. Sliter med bekkenet,kynnere og har nå blitt svimmel og fått hovne bein.. Har vært 100% sykemeldt i 2 mnd,men det ble så kjedelig.. Ordnet avtale med jobben ift arb.oppgaver sånn at jeg kan gjøre det jeg orker i mitt eget tempo. Syns det er greit å komme ut blandt folk og kunne gjøre noe på jobb siste tiden før permisjon :D

Gpr ut i ferie + permisjon 1/6, siste arbeidsdag 31/5 (i uke 35+3), er 30+3 idag ♡

Da er jammen "permisjonen" i gang. Ble 100% sykmeldt nå de siste to ukene før to uker ferie før perm.-start 33+4 idag pga heftige kynnere som har blitt målt og har også blitt undersøkt på føden. Både lege der, jordmor og fastlegen min mente det var tid for å roe ned så her sitter jeg. ;-) Får god tid hjemme med andre ord..

1 uke igjen til permisjonen starter offisielt:D

Denne tråden har jeg faktisk lett etter, viktig nedtelling :D
16 dager igjen ;)

Syns den hadde forsvunnet litt langt vekk, så jeg søkte den opp:D
Snart i mål nå♡

• Liker
Reactions: H&H
To arbeidsdager igjen før ferien ;) men da er jeg 35+3 så jukser litt!

Gikk ut i permisjon på fredag :D sååå fint om babyen kommer NÅMEDENGANG:P

Første permisjonsdag er til mandag, men jeg har vært 100% sykemeldt i 2 uker nå, så jeg prøver å nyte fridagene og holde meg aktiv nok til å ikke bli lei...

Bare i morgen igjen så er det ferie og deretter permisjon :D

Back
Topp