Nedtelling til permisjon/uke 37+3 :-D

Jeg har juksa.. Er sykemeldt 100 % frem til permisjon.. MEN selve permisjonen er det 7 uker og 2 dager til :)

52 dager :)

Nøyaktig 2 måneder til første permisjonsdag i dag. Bare 37 arbeidsdager igjen pga fridager i mai + et par feriedager :)

Jeg går ut i permisjon idag.. Har jobbet i et vikariat et år, og det vikariatet er ferdig idag.. Siste vakt ikveld. Blir både rart og litt godt.. Skal ikke så mye til før jeg blir sliten!

Kjenner keg misunner dere litt å telle ned til perm:p hehe
Kjenner på rastløsheten av å ha gått hjemme så altfor lenge:o

Blir jo ikke det:o rakk jo ikke bli gravid først enganh:p haha

Haha nei du var litt ekstra tidlig ute med å gå hjemme du :P jeg har vel ikke gått hjemme mer enn 3 uker eller noe men kjennes som en evighet da :P

Haha nei du var litt ekstra tidlig ute med å gå hjemme du :P jeg har vel ikke gått hjemme mer enn 3 uker eller noe men kjennes som en evighet da :P

Var jo greit tiø å begynne med her siden jeg ikke orka noen ting pga energien. Bare sov:p men kjenner på det nå som jeg har litt mer energi

Var jo greit tiø å begynne med her siden jeg ikke orka noen ting pga energien. Bare sov:p men kjenner på det nå som jeg har litt mer energi

Ja ikke sant, det blir kjedelig å bare gå hjemme og... har eller hadde ei venninne som bestandig har kunne finne på ting på formiddagen og aldri kunne møte meg på ettermiddagen. Nå kan hu bare på ettermiddagen og aldri på formiddagen fordi hu da er med andre... så da treffes vi jo aldri nå heller... da blir det lange dager. Men ser veldig frem til at frøkna kommer hjem fra skolen da :) hun vil som regel gå rett hjem og ikke på sfo nå og det syntes jeg er koselig da :)

47 dager til permisjonen starter, selv om jeg ikke merke noen forskjell:p

Last edited:
31 dager igjen :) Men merker heller ikke noe forskjell da jeg har vært SM siden november... Men men :D Er en milapæl da :P

31 dager igjen :) Men merker heller ikke noe forskjell da jeg har vært SM siden november... Men men :D Er en milapæl da :P

Babyene er ikke lenger premature når vi starter permisjonen da;)

Back
Topp