Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm jeg vet ikke, i følge babyverden (når man bruker terminkalkulatoren så er det uke 37) men jeg å har hørt at det er 3 uker før...så nå ble jeg usikker..Det er tre uker før vel, så 37+3? Eller tar jeg feil da?
Da er det ihvertfall 65 dager igjen, men har ikke jobbet siden september da og vil ikke merke store forskjellen![]()
Det er tre uker før vel, så 37+3? Eller tar jeg feil da?
Da er det ihvertfall 65 dager igjen, men har ikke jobbet siden september da og vil ikke merke store forskjellen![]()
Jeg er 4 dager etter deg??
Så 69 dager til permisjon![]()
Det er tre uker før vel, så 37+3? Eller tar jeg feil da?
Som vanlig har du full oversikt for megmen jeg er sykemeldt nå og skal nok ikke tilbake før permisjon start. Men jeg må få levert papirene på nav da
![]()
Det må jeg oghehe
Var innom og snakket med dem i stad, så skal vel klare å få fylt ut i helga og levert på mandag![]()
Skal du ikke ha permisjon? Hvordan funker det?Denne nedtellingen liker ikke jeg - for den kan jeg ikke være med påmen blir digg for dere andre med permisjon
![]()
Skal du ikke ha permisjon? Hvordan funker det?![]()