Nedtelling til permisjon/uke 37+3 :-D

Pinnedyr

Betatt av forumet
57 dager igjen til jeg går ut i permisjon, måtte dagene fly forbi :-D

Det er tre uker før vel, så 37+3? Eller tar jeg feil da? :)

Da er det ihvertfall 65 dager igjen, men har ikke jobbet siden september da og vil ikke merke store forskjellen:p

For meg er det akkurat 2 mnd til jeg tar ferie/permisjon :)

Da er det ihvertfall 65 dager igjen, men har ikke jobbet siden september da og vil ikke merke store forskjellen:p
Hm jeg vet ikke, i følge babyverden (når man bruker terminkalkulatoren så er det uke 37) men jeg å har hørt at det er 3 uker før...så nå ble jeg usikker..

Jeg er 4 dager etter deg??

Så 69 dager til permisjon :)

Denne nedtellingen liker ikke jeg - for den kan jeg ikke være med på :p men blir digg for dere andre med permisjon :D

Som vanlig har du full oversikt for meg :P men jeg er sykemeldt nå og skal nok ikke tilbake før permisjon start. Men jeg må få levert papirene på nav da :P

Som vanlig har du full oversikt for meg :P men jeg er sykemeldt nå og skal nok ikke tilbake før permisjon start. Men jeg må få levert papirene på nav da :P

Det må jeg og:o hehe
Var innom og snakket med dem i stad, så skal vel klare å få fylt ut i helga og levert på mandag:D

44 dager til siste dag på jobb før permisjon! Klarer ikke jobbe så lenge men alltid gøy å telle ned til ting :P

Denne nedtellingen liker ikke jeg - for den kan jeg ikke være med på :p men blir digg for dere andre med permisjon :D
Skal du ikke ha permisjon? Hvordan funker det? ;)

6 uker og 2 dager igjen

Har jo egentlig ferie frem til den tid uansett, men 55 dager til permisjonsstart :)

Back
Topp