Er så spent på dine vegne! Tenk at du får vite kjønn i morgen1 dag og 9 timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så spent på dine vegne! Tenk at du får vite kjønn i morgen1 dag og 9 timer
Åå så hyggelig Jeg vet!! Er så spent på å både se om alt er bra med lille og få vite kjønn. Er over 5 uker siden forrige UL, og har morkaken foran, så usikker på om jeg kjenner lille i det hele tatt - så da blir man jo ekstra spent på å se om noe spreller inni derEr så spent på dine vegne! Tenk at du får vite kjønn i morgen
Såå spennende Endelig er dagen her - vil dere vite kjønn ?1 dag og 9 timer
Ja! Jeg kunne ventet til fødsel, men mannen sa klart ifra allerede i uke 5 at han ønsket å vite det Så det blir veldig stas å finne ut om det er en liten prins eller prinsesseSåå spennende Endelig er dagen her - vil dere vite kjønn ?
Hehe det blir spennende Masse lykke til imorgenJa! Jeg kunne ventet til fødsel, men mannen sa klart ifra allerede i uke 5 at han ønsket å vite det Så det blir veldig stas å finne ut om det er en liten prins eller prinsesse
Så stas! Tror de fleste restauranter er ganske god på håndtering av gravidvennlig mat så lenge man bare sier fra. Kjekt å finne noen anledninger til å skulle pynte seg Det går altfor mye i kosebukser og behagelige klær herÅå så hyggelig Jeg vet!! Er så spent på å både se om alt er bra med lille og få vite kjønn. Er over 5 uker siden forrige UL, og har morkaken foran, så usikker på om jeg kjenner lille i det hele tatt - så da blir man jo ekstra spent på å se om noe spreller inni der
Vi skal faktisk ut og spise i kveld, for første gang siden jeg ble gravid. Matvegringen har blitt bedre, og vi fant ut at istedenfor å ligge hjemme og telle timer så skal vi pynte oss og dra ut, og feire på forhånd - for sannsynligheten er desidert størst for at alt er bra med lille, og vi får endelig vite i morgen om vi skal bli guttemamma/guttepappa eller jentemamma/jentepappa
Så koselig med bevegelser Blir deilig med OUL da, etter hele 6 uker!!Så stas! Tror de fleste restauranter er ganske god på håndtering av gravidvennlig mat så lenge man bare sier fra. Kjekt å finne noen anledninger til å skulle pynte seg Det går altfor mye i kosebukser og behagelige klær her
Blir over 6 uker siden forrige UL på oss, men har morkaken bak og er rimelig sikker på at jeg nå begynner å kjenne litt jevnlig bevegelse, så håper det er et godt tegn på at alt står bra til der inne
Kos dere i kveld og masse lykke til i morgen! Gleder meg til oppdatering etter OUL