Nedtelling til OUL

Endelig bare 5 dager til ! :D er så klar for å få vite om det står bra til inni her og om vi får en lillebror eller søster ❤️

Er så spent på dine vegne! Tenk at du får vite kjønn i morgen:smiley-bounce012
Åå så hyggelig :Heartpink :Heartblue Jeg vet!! Er så spent på å både se om alt er bra med lille og få vite kjønn. Er over 5 uker siden forrige UL, og har morkaken foran, så usikker på om jeg kjenner lille i det hele tatt - så da blir man jo ekstra spent på å se om noe spreller inni der :love017

Vi skal faktisk ut og spise i kveld, for første gang siden jeg ble gravid. Matvegringen har blitt bedre, og vi fant ut at istedenfor å ligge hjemme og telle timer så skal vi pynte oss og dra ut, og feire på forhånd - for sannsynligheten er desidert størst for at alt er bra med lille, og vi får endelig vite i morgen om vi skal bli guttemamma/guttepappa eller jentemamma/jentepappa :Heartred

Såå spennende :happy: Endelig er dagen her - vil dere vite kjønn ?
Ja! Jeg kunne ventet til fødsel, men mannen sa klart ifra allerede i uke 5 at han ønsket å vite det :knegg: Så det blir veldig stas å finne ut om det er en liten prins eller prinsesse :Heartblue:Heartpink

Åå så hyggelig :Heartpink :Heartblue Jeg vet!! Er så spent på å både se om alt er bra med lille og få vite kjønn. Er over 5 uker siden forrige UL, og har morkaken foran, så usikker på om jeg kjenner lille :happy:i det hele tatt - så da blir man jo ekstra spent på å se om noe spreller inni der :love017

Vi skal faktisk ut og spise i kveld, for første gang siden jeg ble gravid. Matvegringen har blitt bedre, og vi fant ut at istedenfor å ligge hjemme og telle timer så skal vi pynte oss og dra ut, og feire på forhånd - for sannsynligheten er desidert størst for at alt er bra med lille, og vi får endelig vite i morgen om vi skal bli guttemamma/guttepappa eller jentemamma/jentepappa :Heartred
Så stas! Tror de fleste restauranter er ganske god på håndtering av gravidvennlig mat så lenge man bare sier fra. Kjekt å finne noen anledninger til å skulle pynte seg:happy: Det går altfor mye i kosebukser og behagelige klær her :smiley-ashamed004

Blir over 6 uker siden forrige UL på oss, men har morkaken bak og er rimelig sikker på at jeg nå begynner å kjenne litt jevnlig bevegelse, så håper det er et godt tegn på at alt står bra til der inne:smiley-angelic001

Kos dere i kveld og masse lykke til i morgen! Gleder meg til oppdatering etter OUL:Heartpink:Heartblue

Så stas! Tror de fleste restauranter er ganske god på håndtering av gravidvennlig mat så lenge man bare sier fra. Kjekt å finne noen anledninger til å skulle pynte seg:happy: Det går altfor mye i kosebukser og behagelige klær her :smiley-ashamed004

Blir over 6 uker siden forrige UL på oss, men har morkaken bak og er rimelig sikker på at jeg nå begynner å kjenne litt jevnlig bevegelse, så håper det er et godt tegn på at alt står bra til der inne:smiley-angelic001

Kos dere i kveld og masse lykke til i morgen! Gleder meg til oppdatering etter OUL:Heartpink:Heartblue
Så koselig med bevegelser :love017 Blir deilig med OUL da, etter hele 6 uker!!

Ja, de fleste restauranter er veldig gode på det! Vi skal til et sted som er spesialisert på svin - og veldig anerkjent, og det er heldigvis alltid gjennomstekt og virker veldig trygt. Det blir koselig! :Heartred

21 dager

Back
Topp