Bkno8170850
Første møte med forumet
3 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lenge igjen Har selv fredag men tiden går så sake2 dager
Helt enig! Det går ufattelig sakte nå Hadde opprinnelig time på fredag jeg også, men samboer hadde ikke mulighet til å bli med da, så fikk heldigvis byttet til en dag tidligereIkke lenge igjen Har selv fredag men tiden går så sake
Ååå er såå spennende!!I morgen
Så bra dere fikk byttet så han kunne være med Ser selv ikke for meg å skulle dratt uten samboerenHelt enig! Det går ufattelig sakte nå Hadde opprinnelig time på fredag jeg også, men samboer hadde ikke mulighet til å bli med da, så fikk heldigvis byttet til en dag tidligere
Nei, det hadde vært veldig rart. Vil jo gjerne at begge to skal være til stede når vi får vite kjønn Så får vi feire litt sammen etterpå ogsåSå bra dere fikk byttet så han kunne være med Ser selv ikke for meg å skulle dratt uten samboeren
Jeg skal dra alene om 2 dager for å få vite kjønn Mannen har virkelig ikke mulighet til å ta fri fra jobben, så da skal heller jeg overraske han med en morsom gave av noe slag i 22 så fikk vi vite det sammen gjennom gender revealSå bra dere fikk byttet så han kunne være med Ser selv ikke for meg å skulle dratt uten samboeren
Det er koselig Det tenkte vi også gjøre, kjenner jeg er spent og håper jo først og fremst bare alt står bra til - er så lenge siden forrige ultralyd føles det som.Nei, det hadde vært veldig rart. Vil jo gjerne at begge to skal være til stede når vi får vite kjønn Så får vi feire litt sammen etterpå også
Det er gøy- hvordan tenker du fortelle han det på ?Jeg skal dra alene om 2 dager for å få vite kjønn Mannen har virkelig ikke mulighet til å ta fri fra jobben, så da skal heller jeg overraske han med en morsom gave av noe slag i 22 så fikk vi vite det sammen gjennom gender reveal
Samme her. 6 uker siden forrige ultralyd så er jo veldig spent på om alt står bra til med den lille. Og så er det bare en bonus at man får vite kjønn Er det deres første barn også?Det er koselig Det tenkte vi også gjøre, kjenner jeg er spent og håper jo først og fremst bare alt står bra til - er så lenge siden forrige ultralyd føles det som.
krysser fingrene for at alt ser bra ut for oss begge ja er første barnet !Samme her. 6 uker siden forrige ultralyd så er jo veldig spent på om alt står bra til med den lille. Og så er det bare en bonus at man får vite kjønn Er det deres første barn også ?
Nei jeg vet ikke! Jeg finns jo ikke oppfinnsom Men tar gjerne imot tipsDet er gøy- hvordan tenker du fortelle han det på ?