Bkno8170850
Første møte med forumet
3 dager 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ikke lenge igjen2 dager![]()
Har selv fredag men tiden går så sake 
Helt enig! Det går ufattelig sakte nåIkke lenge igjenHar selv fredag men tiden går så sake
![]()
Hadde opprinnelig time på fredag jeg også, men samboer hadde ikke mulighet til å bli med da, så fikk heldigvis byttet til en dag tidligere
Ååå er såå spennende!!I morgen![]()
Så bra dere fikk byttet så han kunne være medHelt enig! Det går ufattelig sakte nåHadde opprinnelig time på fredag jeg også, men samboer hadde ikke mulighet til å bli med da, så fikk heldigvis byttet til en dag tidligere
![]()
Ser selv ikke for meg å skulle dratt uten samboeren 
Nei, det hadde vært veldig rart. Vil jo gjerne at begge to skal være til stede når vi får vite kjønnSå bra dere fikk byttet så han kunne være medSer selv ikke for meg å skulle dratt uten samboeren
![]()
Så får vi feire litt sammen etterpå også
Jeg skal dra alene om 2 dager for å få vite kjønnSå bra dere fikk byttet så han kunne være medSer selv ikke for meg å skulle dratt uten samboeren
![]()
Mannen har virkelig ikke mulighet til å ta fri fra jobben, så da skal heller jeg overraske han med en morsom gave av noe slag
i 22 så fikk vi vite det sammen gjennom gender reveal
Det er koseligNei, det hadde vært veldig rart. Vil jo gjerne at begge to skal være til stede når vi får vite kjønnSå får vi feire litt sammen etterpå også
![]()
Det er gøy- hvordan tenker du fortelle han det på ?Jeg skal dra alene om 2 dager for å få vite kjønnMannen har virkelig ikke mulighet til å ta fri fra jobben, så da skal heller jeg overraske han med en morsom gave av noe slag
i 22 så fikk vi vite det sammen gjennom gender reveal
![]()

Samme her. 6 uker siden forrige ultralyd så er jo veldig spent på om alt står bra til med den lille. Og så er det bare en bonus at man får vite kjønnDet er koseligDet tenkte vi også gjøre, kjenner jeg er spent og håper jo først og fremst bare alt står bra til - er så lenge siden forrige ultralyd føles det som.
Er det deres første barn også?krysser fingrene for at alt ser bra ut for oss beggeSamme her. 6 uker siden forrige ultralyd så er jo veldig spent på om alt står bra til med den lille. Og så er det bare en bonus at man får vite kjønnEr det deres første barn også ?
ja er første barnet !
Nei jeg vet ikke! Jeg finns jo ikke oppfinnsomDet er gøy- hvordan tenker du fortelle han det på ?![]()
Men tar gjerne imot tips