Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har ikke vært på privat siden før OTUL, fordi mannen vil stenge igjen pengekrana (med mindre jeg tror noe er galt da selvsagt). Så tror jeg hadde fått han med om vi ble flyttet et godt stykke frem - begynner å bli utålmodig selv på om han skal bli gutte- eller jentepappa Vi skal 18+0!Haha tror ikke mannen sier ja. Var på privat for ca 3 uker siden Skulle ønske jeg kunne se lille hver uke! Men prøver tenke positivt og at timen ble utsatt egentlig er bra for da er jeg 18+6
Sånn hadde jeg det sist! Så føler med deg Utrolig frustrerende, fikk to utsettinger pga sykdom.Åå OUL ble utsatt på grunn av sykdom. Så nå er det 14 dager til var endelig begynt å nærme seg så kommer meldingen. Jaja det går jo bra, men blir så utålmodig!
Åå ja det forstår jeg! Vi har gått litt privat men det har vært grunnet blødninger. Er jeg bekymret så går jeg, er ikke vits pine seg gjennom det! Vi vet kjønn da, så er litt rolig. Men samtidig såå lenge å vente 14 dager, vil bare se lille nåVi har ikke vært på privat siden før OTUL, fordi mannen vil stenge igjen pengekrana (med mindre jeg tror noe er galt da selvsagt). Så tror jeg hadde fått han med om vi ble flyttet et godt stykke frem - begynner å bli utålmodig selv på om han skal bli gutte- eller jentepappa Vi skal 18+0!
Ja er så kjipt. Er jo midt i sesong for sykdom. Får bare håpe min ikke blir utsatt to ganger. Da blir jeg galSånn hadde jeg det sist! Så føler med deg Utrolig frustrerende, fikk to utsettinger pga sykdom.
Det går sikkert fint, var litt spesielt i 2021 med mye restriksjoner. Endte i alle fall opp med privat den gangen i uke 20, men da hadde jeg ikke vært på ultralyd før heller! Måtte nesten le da de ringte samme dag som jeg skulle ha toul denne gangen og avlyste, forventa det egentligJa er så kjipt. Er jo midt i sesong for sykdom. Får bare håpe min ikke blir utsatt to ganger. Da blir jeg gal
Jaa er man bekymret bør man dra!! Jeg har heldigvis ikke blødd noe, og føler at alt er greit, så da blir det 5 uker venting.. men heldigvis ikke lenge igjen nå, under fire døgnÅå ja det forstår jeg! Vi har gått litt privat men det har vært grunnet blødninger. Er jeg bekymret så går jeg, er ikke vits pine seg gjennom det! Vi vet kjønn da, så er litt rolig. Men samtidig såå lenge å vente 14 uker, vil bare se lille nå
Ikke lenge igjen altså Så spennende !!3 dager