18
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du endelig fikk innkalling ! er selv 19+2 når jeg skal inn, føler det er en evighet siden tidlig oulDen dagen jeg klager på manglende innkalling så får jeg det 34 dager!
Undersøkelsen er anbefalt mellom uke 17-20, og jeg får den 19+5, snakk om hengende håret for dagen man skal gi termin.
Jaja 34 dager til... godt jeg har priv neste uke
Haha det var margin ja, tenk om du blir syk eller får korona og må utsette Godt med privat daDen dagen jeg klager på manglende innkalling så får jeg det 34 dager!
Undersøkelsen er anbefalt mellom uke 17-20, og jeg får den 19+5, snakk om hengende håret for dagen man skal gi termin.
Jaja 34 dager til... godt jeg har priv neste uke
Det var akkurat det samme jeg sa til min mamma risikabelt med en 14mnd gutt i barnehagenHaha det var margin ja, tenk om du blir syk eller får korona og må utsette Godt med privat da
Nei så kjedelig! Skjønner godt du blir utålmodig.Åå OUL ble utsatt på grunn av sykdom. Så nå er det 14 dager til var endelig begynt å nærme seg så kommer meldingen. Jaja det går jo bra, men blir så utålmodig!
Åh da hadde jeg dratt privat tror jeg! Er 4 dager til hos meg, og det er ikke snakk om å vente lengerÅå OUL ble utsatt på grunn av sykdom. Så nå er det 14 dager til var endelig begynt å nærme seg så kommer meldingen. Jaja det går jo bra, men blir så utålmodig!
Haha tror ikke mannen sier ja. Var på privat for ca 3 uker siden Skulle ønske jeg kunne se lille hver uke! Men prøver tenke positivt og at timen ble utsatt egentlig er bra for da er jeg 18+6Åh da hadde jeg dratt privat tror jeg! Er 4 dager til hos meg, og det er ikke snakk om å vente lenger