Nedtelling til OUL

Den dagen jeg klager på manglende innkalling så får jeg det :hilarious: 34 dager!
Undersøkelsen er anbefalt mellom uke 17-20, og jeg får den 19+5, snakk om hengende håret for dagen man skal gi termin.
Jaja 34 dager til... godt jeg har priv neste uke:wacky:

Den dagen jeg klager på manglende innkalling så får jeg det :hilarious: 34 dager!
Undersøkelsen er anbefalt mellom uke 17-20, og jeg får den 19+5, snakk om hengende håret for dagen man skal gi termin.
Så bra du endelig fikk innkalling ! :happy: er selv 19+2 når jeg skal inn, føler det er en evighet siden tidlig oul:bag:

Haha det var margin ja, tenk om du blir syk eller får korona og må utsette :wtf: Godt med privat da :Heartred

Åå OUL ble utsatt på grunn av sykdom. Så nå er det 14 dager til :rolleyes: var endelig begynt å nærme seg så kommer meldingen. Jaja det går jo bra, men blir så utålmodig!
Åh da hadde jeg dratt privat tror jeg! Er 4 dager til hos meg, og det er ikke snakk om å vente lenger :knegg: :Heartred

Åh da hadde jeg dratt privat tror jeg! Er 4 dager til hos meg, og det er ikke snakk om å vente lenger :knegg: :Heartred
Haha tror ikke mannen sier ja. Var på privat for ca 3 uker siden :laughing002 Skulle ønske jeg kunne se lille hver uke! Men prøver tenke positivt og at timen ble utsatt egentlig er bra for da er jeg 18+6

Back
Topp