Nedtelling til OUL

Hvem er det som bestiller denne timen? Skjer det etter første TUL? Ikke fått time til denne enda, den neste er 20 mars

Hvem er det som bestiller denne timen? Skjer det etter første TUL? Ikke fått time til denne enda, den neste er 20 mars
Det virker som det varierer litt fra sted til sted. Fastlegen min henviste til begge ultralydene samtidig og jeg fikk tildelt time til begge samtidig.

Her henviste sykehuset når TOUL/fosterdiagnostikk var ferdig. Synes det virker logisk at de vil sjekke hvor langt man er på vei/at ungen lever før man setter opp timen. I utgangspunktet er jo TOUL første sjekk om man ikke velger å betale for privat selv :)

Her henviste legen min meg til begge ultralydene samtidig, men jeg hadde ikke fått tildelt time til OUL før jeg var på OTUL’en, så jm sa til meg at jeg bare kunne henvende meg i skranken og be om at time skulle bli satt opp

Dette var noe av det første jeg spurte om på tidlig ultralyd. Til den tidlige henviste jordmor meg, mens jeg ante ikke med den neste. På tidlig UL gjorde jordmor der det. Hun plotta inn i datasystemet. Jeg var der på onsdag, har ikke fått tid enda. Jeg er 14+0 idag.
13+3 på tidlig ultralyd.

Back
Topp