19.april, er da 19+4 (48 dager til) er ikke det litt sent med OUL da?
Helt vanlig det tror jeg, er vel mellom uke 17 og 20 de ønsker tror jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
19.april, er da 19+4 (48 dager til) er ikke det litt sent med OUL da?
Oki, jeg er bare ikke vant med å ha Ul så sent. Hadde OUL i uke 18 med første, så syns det blei litt lenge å vente nå. Så trur jeg må ta en privat UL i mellomtiden. For ivrig til å finne ut av hva som skjuler seg inni derHelt vanlig det tror jeg, er vel mellom uke 17 og 20 de ønsker tror jeg.

Oki, jeg er bare ikke vant med å ha Ul så sent. Hadde OUL i uke 18 med første, så syns det blei litt lenge å vente nå. Så trur jeg må ta en privat UL i mellomtiden. For ivrig til å finne ut av hva som skjuler seg inni der![]()
Jeg får bare stole på at gyno som jeg tar all oppfølging hos vet bestSkjønner det! Hadde også føltes det var seint, men samtidig usikker om det er noe å gjøre med det. Hadde selv 18+2 sist og skal ha 18+0 nå, så skjønner deg veldig godt![]()
Og prøve å holde meg mest mulig opptatt og finne på ting frem mot da
har heldigvis mer enn nok å finne på med ett hus som preges av oppussing og en stor hage som skal vedlikeholdes.Sånn er det her i Trondheim i allefall. Timen til OUL tikka inn 1 time etter jeg var ferdig til tidlig ultralydHar ikke fått noen innkalling til dette. Tror kanskje de tar en ul av gangen og ikke setter meg opp på oul før tidlig ul og nipt et unnatatt ?![]()
Har ikke fått noen innkalling til dette. Tror kanskje de tar en ul av gangen og ikke setter meg opp på oul før tidlig ul og nipt et unnatatt ?![]()
Jeg har heller ikke fått innkalling. Får sikkert etter TUL-timenHar ikke fått noen innkalling til dette. Tror kanskje de tar en ul av gangen og ikke setter meg opp på oul før tidlig ul og nipt et unnatatt ?![]()