Nedtelling til OUL

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Time 2. mai, uke 19+4. 66 dager igjen :hilarious:
 
Er det lenge siden dere fikk innkalling? Tror ikke jm eller lege har sendt henvisning til OUL, men skal til jm på sykehuset på TOUL da hun jobber med ultralyd der også. Mulig hun setter opp timen etter det kanskje..
 
Jeg har ikke fått innkalling enda, men fastlegen henviste meg nå i uka etter første svangerskapskontroll, ser på helsenorge at den er vurdert så får sikkert innkalling til uka. Skal på TOUL på tirsdag.
 
65 dager igjen :hungry:
 
Fått time 5. april, da er jeg 17+6 ut fra menstermin og TUL uke 8, mest sannsynlig et par dager mer ifølge privat TUL forrige uke. Så 37 dager :happy:
 
Hvem henviste dere til OUL? Jeg vet jordmor henviste meg til den tidlige, men vet ikke om ho henviste til begge i samme slengen? Eller kanskje sykehuset gjør det når man har vært på tidlig UL?
 
Hvem henviste dere til OUL? Jeg vet jordmor henviste meg til den tidlige, men vet ikke om ho henviste til begge i samme slengen? Eller kanskje sykehuset gjør det når man har vært på tidlig UL?
Legen på sykehuset gjorde det på meg da jeg hadde UL der 9+3.
 
Hvem henviste dere til OUL? Jeg vet jordmor henviste meg til den tidlige, men vet ikke om ho henviste til begge i samme slengen? Eller kanskje sykehuset gjør det når man har vært på tidlig UL?
Fastlegen min henviste meg da jeg søkte TUL og fødeplass
 
Hvem henviste dere til OUL? Jeg vet jordmor henviste meg til den tidlige, men vet ikke om ho henviste til begge i samme slengen? Eller kanskje sykehuset gjør det når man har vært på tidlig UL?
Fastlegen min sendte henvisning til TUL, OUL og fødeplass samtidig.
 
Legen på sykehuset gjorde det på meg da jeg hadde UL der 9+3.
Får høre når jeg skal dit neste uke :) Vært hos vikarlege, og ho hadde ikke peiling. Mente jeg blant annet måtte faste for blodprøver og at jeg kunne ta glukosebelastning allerede nå. Jeg er Spl og tatt mye blodprøver av pas. ila åra, så jeg møtte opp med frokost i magen. Ingen grunn å faste..
Det løser seg :Heartred
 
19.april, er da 19+4 (48 dager til) er ikke det litt sent med OUL da?
 
Back
Topp