Nedtelling til OUL

Endelig har jeg fått time til OUL <3 Har vært i telefon i nesten en time idag for å komme gjennom og for å få tak i riktig person som kan hjelpe meg :smiley-ashamed004

43 dager til, da er jeg 19+5

Har dere vært på offentlig TUL enda? Her får man utdelt time til OUL etter den timen. Men jeg hørte heller ikke noe. Etter 1,5 uke ringte jeg sykehuset å hørte. Viste seg at jeg hadde fått tildelt time. Men de hadde glemt å sende meg innkallingsbrevet på Helsenorge :playful:
Ja, har vært på det, og da spurte jeg i skranken hvor det ble av timen min. Da fant jeg ut at fastlege ikke hadde søkt om fødeplass og dermed ikke noen OUL på vei, men hun i skranken fikset det. Må vel ringe å høre snart..er to uker siden jeg var der i dag.

Ja, har vært på det, og da spurte jeg i skranken hvor det ble av timen min. Da fant jeg ut at fastlege ikke hadde søkt om fødeplass og dermed ikke noen OUL på vei, men hun i skranken fikset det. Må vel ringe å høre snart..er to uker siden jeg var der i dag.
Da ville jeg ringt å hørt ja

22

33 dager om jeg skal stole på innkallingsbrevet jeg fikk i dag. Men må ringe å høre om det stemmer. Setter de virkelig opp rutinetimer på søndag og attpå til rød dag?

Back
Topp