Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har vært på det, og da spurte jeg i skranken hvor det ble av timen min. Da fant jeg ut at fastlege ikke hadde søkt om fødeplass og dermed ikke noen OUL på vei, men hun i skranken fikset det. Må vel ringe å høre snart..er to uker siden jeg var der i dag.Har dere vært på offentlig TUL enda? Her får man utdelt time til OUL etter den timen. Men jeg hørte heller ikke noe. Etter 1,5 uke ringte jeg sykehuset å hørte. Viste seg at jeg hadde fått tildelt time. Men de hadde glemt å sende meg innkallingsbrevet på Helsenorge
Da ville jeg ringt å hørt jaJa, har vært på det, og da spurte jeg i skranken hvor det ble av timen min. Da fant jeg ut at fastlege ikke hadde søkt om fødeplass og dermed ikke noen OUL på vei, men hun i skranken fikset det. Må vel ringe å høre snart..er to uker siden jeg var der i dag.
Men hvor ringer jeg? Der jeg var på TUL eller der jeg har søkt fødeplass?Da ville jeg ringt å hørt ja
Jeg var på TUL på samme sykehus som OUL og fødeplass. Men du skal vel få OUL der du har fødeplass, så ville prøvd ditMen hvor ringer jeg? Der jeg var på TUL eller der jeg har søkt fødeplass?