Nedtelling til OUL

Hei jeg har akkurat fått positiv test, kan man søke fødeplass rett til ABC eller måtte du innom fastlege å få plass på Ullevål først?
 
Hei jeg har akkurat fått positiv test, kan man søke fødeplass rett til ABC eller måtte du innom fastlege å få plass på Ullevål først?
Abc søker du til selv. Du får da først fødeplass på Ullevål, og så får du evt plass på abc etter oul. I søknaden må du skrive litt om motivasjonen for å føde der (mest for å gi dem inntrykk at du skjønner at det ikke er medikamentelle smertelindring der)
 
Hei jeg har akkurat fått positiv test, kan man søke fødeplass rett til ABC eller måtte du innom fastlege å få plass på Ullevål først?
Det står info på hjemmesiden dems hvis du søker opp ABC Ullevål.
 
Ja, til ABC søker du selv, og tipset jeg fikk sist jeg var gravid var å søke så fort som mulig da det er populært. Her er hva som står på nettsiden ang å søke :) lykke til C6181854-29AE-46C4-92CD-D9DC1D712777.png
 
Tusen takk for svar! Fikk plass sist, men fikk ikke født der ettersom han kom for tidlig men da søkte jeg ikke så tidlig, så det var vel kanskje bare flaks da
 
Tusen takk for svar! Fikk plass sist, men fikk ikke født der ettersom han kom for tidlig men da søkte jeg ikke så tidlig, så det var vel kanskje bare flaks da
Jeg og fikk plass sist, men ble satt i gang på overtid så da ble det vanlig fødeavdeling. Krysser fingrene for at det blir avc fødsel denne gangen
 
Skrev inn på feil tråd :hilarious: Irriterer meg at man ikke kan slette egne meldinger! Eller er det bare jeg som ikke har funnet det? :meh:
 
Siden jeg sendte inn søknad om å føde på ABC, Ullevål nesten så fort jeg fikk positiv test, så har jeg allerede fått time til OUL. 9.desember her. Da er jeg 19+2 etter mensberegning
Wææ så gøy! Jeg har søkt ABC selv og har OUL 9.desember og er da også 19+2..
 
Back
Topp