Litt over 2 uker til! Dagen før jeg er 19 uker på vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
18+6 herHvor langt er dere når dere skal ha oul? Blir 19+0 på meg
Ikke jeg heller hvor lenge har du ventet?Enda ikke fått noen time
Enda ikke fått noen time
Har dere vært på offentlig TUL enda? Her får man utdelt time til OUL etter den timen. Men jeg hørte heller ikke noe. Etter 1,5 uke ringte jeg sykehuset å hørte. Viste seg at jeg hadde fått tildelt time. Men de hadde glemt å sende meg innkallingsbrevet på HelsenorgeIkke jeg heller hvor lenge har du ventet?
Jeg har vært på offentlig tidlig Ultralyd, men måtte også følge opp for å få den timen. Kanskje jeg bare må gjøre det nå også. Takk for tipset! Da skal jeg ringe til uka å sjekkeHar dere vært på offentlig TUL enda? Her får man utdelt time til OUL etter den timen. Men jeg hørte heller ikke noe. Etter 1,5 uke ringte jeg sykehuset å hørte. Viste seg at jeg hadde fått tildelt time. Men de hadde glemt å sende meg innkallingsbrevet på Helsenorge
Ordinær Altså som i Ordinær ultralyd, som er rutineultralyden i uke 18-20Er kanskje litt dumt å spørre... Men hva står Oen for i OUL?
Har tenkt feil og lagt til ei uke, så nå er det plutselig bare 8 dager igjen16 dager