Ja, det er det jeg håper på!Ah, godt det er jul i mellomtida, så går ventetida sikkert litt fortere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det jeg håper på!Ah, godt det er jul i mellomtida, så går ventetida sikkert litt fortere!
Ja Perfekt detOi, skal du inn i romjula? Koselig juleaktivitet det da
Hvordan gikk det?45min
Salicaria skrev:Hvordan gikk det?
Åh så gøy <3 nei, jeg har ikke før om ei uke, da er jeg 19+5, så gleder meg veldig! Jeg kjenner også mye bevegelse- fantastisk å høre at du faktisk fikk se de! Krysser fingrene for det her også, for vet ikke om samboeren helt tror på megSalicaria skrev:
Det gikk veldig fint, UL er helt fantastisk
Frisk og fin jente på 20cm, sprellende og livlig! Ville gjerne vise frem noen morsomme yoga stillinger, som å ha føttene oppi pannen og holdt i føttene med hendene over hodet Fikk noen vink og viste noen gjesp og gaping. Hun snudde seg lynraskt vekk et par ganger, og jordmor lo av alt tullet.
Bevegelsene jeg kjenner samsvarte med frasparkene/hoppene hennes, det var artig å se det på UL mens jeg kjente de små sparkene.
Har du vært på OUL?
Lykke til! <34 timer
Takk Det gikk fint og alt så bra ut. Men den lille ville ikke vise om den er gutt eller jente da.Lykke til! <3
så godt å høre! får dere en ny time da eller skal dere vente?Takk Det gikk fint og alt så bra ut. Men den lille ville ikke vise om den er gutt eller jente da.
Man får som regel ikke ny time offentlig bare fordi de ikke kunne se kjønn dessverreså godt å høre! får dere en ny time da eller skal dere vente?