Nedtelling til OUL

:happy: Hvordan gikk det?
Salicaria skrev:
Det gikk veldig fint, UL er helt fantastisk :Heartpink
Frisk og fin jente på 20cm, sprellende og livlig! Ville gjerne vise frem noen morsomme yoga stillinger, som å ha føttene oppi pannen og holdt i føttene med hendene over hodet :dummy1: Fikk noen vink og viste noen gjesp og gaping. Hun snudde seg lynraskt vekk et par ganger, og jordmor lo av alt tullet.
Bevegelsene jeg kjenner samsvarte med frasparkene/hoppene hennes, det var artig å se det på UL mens jeg kjente de små sparkene.

Har du vært på OUL? :)
 
Salicaria skrev:
Det gikk veldig fint, UL er helt fantastisk :Heartpink
Frisk og fin jente på 20cm, sprellende og livlig! Ville gjerne vise frem noen morsomme yoga stillinger, som å ha føttene oppi pannen og holdt i føttene med hendene over hodet :dummy1: Fikk noen vink og viste noen gjesp og gaping. Hun snudde seg lynraskt vekk et par ganger, og jordmor lo av alt tullet.
Bevegelsene jeg kjenner samsvarte med frasparkene/hoppene hennes, det var artig å se det på UL mens jeg kjente de små sparkene.

Har du vært på OUL? :)
Åh så gøy <3 nei, jeg har ikke før om ei uke, da er jeg 19+5, så gleder meg veldig! Jeg kjenner også mye bevegelse- fantastisk å høre at du faktisk fikk se de! :love017Krysser fingrene for det her også, for vet ikke om samboeren helt tror på meg :hilarious:
 
Back
Topp