Nedtelling til OUL

Gulla96

Forelsket i forumet
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Novemberlykke2024❤️
Yey, mer nedtellingstråder! Man nærmer seg kanskje tidspunkt for å få dato til OUL, så gøy å telle ned sammen. Jeg har fått i oktober, så er nå

51 dager :dance008
 
Fått OUL 29.11 :joyful: mulig den blir flytta- fikk den midt i jobbtida til far, og vil svært gjerne ha ham med på grunn av dårlige erfaringer på det sykehuset før. Håper de kan flytte timen.
 
57 dager :wacky: 08.11.22
 
Synes jeg akkurat skrev denne tråden - nå nede i 40 dager! Ikke sååå lenge
 
Hvor langt på vei var dere da dere fikk time til det?
 
37 dager da!
Sto forresten i innkallingsbrevet nå at det koster 200 å kjøpe bilder, wtf. Fikk jo nettopp med meg bilder gratis, hvorfor skulle det være annerledes i uke 17?
 
37 dager da!
Sto forresten i innkallingsbrevet nå at det koster 200 å kjøpe bilder, wtf. Fikk jo nettopp med meg bilder gratis, hvorfor skulle det være annerledes i uke 17?
Seriøst ? Jeg var jo oppe forrige uke pga blødningen, og til og med da fikk jeg med bilde :oops:
 
Seriøst ? Jeg var jo oppe forrige uke pga blødningen, og til og med da fikk jeg med bilde :oops:
Ja skikkelig rart! Stod også at å ta bilde / film selv ikke var lov, det sto ikke i innkallingsbrevet til TUL, så vi fikk beskjed om det i dag da jeg sa til mannen at han skulle filme.. :shifty: Så da får vi se da, om vi syns det er verdt det å betale 200 kr for noen få bilder (jeg fikk 5 stk i dag) :rolleyes:
 
Ja skikkelig rart! Stod også at å ta bilde / film selv ikke var lov, det sto ikke i innkallingsbrevet til TUL, så vi fikk beskjed om det i dag da jeg sa til mannen at han skulle filme.. :shifty: Så da får vi se da, om vi syns det er verdt det å betale 200 kr for noen få bilder (jeg fikk 5 stk i dag) :rolleyes:
Jeg lurer faktisk på om det kostet penger sist jeg var gravid også, men at vi aldri måtte betale :bored: Virket plutselig veldig kjent.. blir spennende å se om dere må betale da !
 
Back
Topp