Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk tid samtidig som jeg ble henvist til tul. Så tror uke 10 eller noe, var hos jordmor i uke 8.Hvor langt på vei var dere da dere fikk time til det?
Regner med at jeg får tidspunkt for time til uka, etter å ha vært hos jordmor for første gang. Går ut i fra at jeg blir henvist da.Hvor langt på vei var dere da dere fikk time til det?
Seriøst ? Jeg var jo oppe forrige uke pga blødningen, og til og med da fikk jeg med bilde37 dager da!
Sto forresten i innkallingsbrevet nå at det koster 200 å kjøpe bilder, wtf. Fikk jo nettopp med meg bilder gratis, hvorfor skulle det være annerledes i uke 17?
Ja skikkelig rart! Stod også at å ta bilde / film selv ikke var lov, det sto ikke i innkallingsbrevet til TUL, så vi fikk beskjed om det i dag da jeg sa til mannen at han skulle filme.. Så da får vi se da, om vi syns det er verdt det å betale 200 kr for noen få bilder (jeg fikk 5 stk i dag)Seriøst ? Jeg var jo oppe forrige uke pga blødningen, og til og med da fikk jeg med bilde
Jeg lurer faktisk på om det kostet penger sist jeg var gravid også, men at vi aldri måtte betale Virket plutselig veldig kjent.. blir spennende å se om dere må betale da !Ja skikkelig rart! Stod også at å ta bilde / film selv ikke var lov, det sto ikke i innkallingsbrevet til TUL, så vi fikk beskjed om det i dag da jeg sa til mannen at han skulle filme.. Så da får vi se da, om vi syns det er verdt det å betale 200 kr for noen få bilder (jeg fikk 5 stk i dag)
Mystisk.. Ja nå er jeg spent Heldigvis er det ikke sånn super lenge tilJeg lurer faktisk på om det kostet penger sist jeg var gravid også, men at vi aldri måtte betale Virket plutselig veldig kjent.. blir spennende å se om dere må betale da !