IdaChristinel
Glad i forumet
1 uke igjen! [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om ein time! Rart å tenke på at ein er komen så langt, og så er det veeeldig spennande å finne ut om alt er bra. Er førstegangs, så er veldig spent!
Alt såg veldig bra ut! Veldig kjekt å sjå!Kjempespennende Du får oppdatere oss når du er ferdig
Tusen takkHvis du logger inn på journalen din på helsenorge.no så kan du se status på henvisninger og tildelte timer Jeg fant timen min til oul der en uke før den kom i posten. Utålmodig
Sjekket der nå og ser låg ingen henvisning. Hvem ville dere ha ringt da? Jordmor eller sykehuset. Er redd for at jeg får ultralyd først i uke 20 eller noe og dermed ser liteHvis du logger inn på journalen din på helsenorge.no så kan du se status på henvisninger og tildelte timer Jeg fant timen min til oul der en uke før den kom i posten. Utålmodig
Ring sykehuset, så får du vite om henvisning er mottatt. Er den ikke det må du be legen sende ny henvisning. Hvilket sykehus skal du føde på? Hvis det er i de store byene er det mye trykk på sommeren, så kan være lurt å ordne det raskt for å sikre at du får plass der du ønsker.Sjekket der nå og ser låg ingen henvisning. Hvem ville dere ha ringt da? Jordmor eller sykehuset. Er redd for at jeg får ultralyd først i uke 20 eller noe og dermed ser lite
Takk. Jeg skal føde i Førde men det er det eneste sykehuset i nærheten så regner med det tar litt tid å få time. Jeg får ringe i dag takk for god hjelpRing sykehuset, så får du vite om henvisning er mottatt. Er den ikke det må du be legen sende ny henvisning. Hvilket sykehus skal du føde på? Hvis det er i de store byene er det mye trykk på sommeren, så kan være lurt å ordne det raskt for å sikre at du får plass der du ønsker.
Eg og skal føde i Førde, og på helsestasjonen her, sa dei at dei var veldig treige med å sende ut innkalling. Men viss du ringe sette dei opp til deg når du snakkar med deg, så lenge dei har fått henvisningTakk. Jeg skal føde i Førde men det er det eneste sykehuset i nærheten så regner med det tar litt tid å få time. Jeg får ringe i dag takk for god hjelp
Er veldig glad for at eg ringte, for Jordmor hadde glemt å sende henvisning. Nå går det heldigvis fortgang i tingEg og skal føde i Førde, og på helsestasjonen her, sa dei at dei var veldig treige med å sende ut innkalling. Men viss du ringe sette dei opp til deg når du snakkar med deg, så lenge dei har fått henvisning
Så bra at det ordna seg!Er veldig glad for at eg ringte, for Jordmor hadde glemt å sende henvisning. Nå går det heldigvis fortgang i ting
Så bra du ringte å sjekket da, godt å få alt på stell!Er veldig glad for at eg ringte, for Jordmor hadde glemt å sende henvisning. Nå går det heldigvis fortgang i ting
Helt santSå bra du ringte å sjekket da, godt å få alt på stell!